امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟ اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
به دنبال برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در روزهای پنچ شنبه و جمعه و ایجاد سوالاتی درباره وضعیت اینترنت هنگام برگزاری کنکور، رئیس سازمان سنجش کرد که اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود؛ مسئله ای که رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات هم به آن اشاره و اعلام کرد در مقابل قطع اینترنت برای کنکور ایستاده اند.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۵۵
توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام مازندران از توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در استان خبر داد.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۴۵
منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عضویت کارگران منتخب جشنواره امتنان در بنیاد ملی نخبگان خبر داد و با بیان اینکه اقتدار امروز کشور مرهون مجاهدت کارگران است، گفت: بخشی از صنایع کشور در دوره‌های گذشته به تعطیلی کشیده شدند که با نگاه راهبردی دولت مردمی این واحدها احیا شد.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۴۳
صادرات مرکبات مازندران در یکسال اخیر از پنج هزار تُن به ۷۰ هزار تُن افزایش یافت
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران با بیان این که صادرات مرکبات مازندران از پنج هزار تن به ۷۰ هزار تن در یک سال اخیر رسید، گفت: روند صادرات محصولات کشاورزی مازندران بدون وقفه در حال انجام است.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۳:۵۰
اعلام اسامی تیم بوکس مازندران اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور
نفرات اعزامی تیم بوکس نوجوانان استان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور در ملایر با برگزاری مسابقات انتخابی مشخص شدند.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۳:۴۵
رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت عنوان کرد ؛
فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت، از کاهش فاصله ازدواج و فرزندآوری خبر داد .
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۳:۳۷
نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتوم ساخته شد
ساختاری به شکل پروانه از جنس گرافن ایجاد شده که می‌توان از آن در حوزه کوانتومی استفاده کرد. این نانوماده در سطح مولکولی مهندسی شده است.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۳:۳۱
پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نور چالش اصلی این شهرستان را مانند دیگر استان‌های شمالی، پسماند دانست و گفت: متاسفانه به دلیل بالا بودن سطح آب در شهرهای ساحلی در حوزه پساب‌ها دچار چالش هستیم، البته پایش‌ها توسط همکاران به صورت مستمر انجام می‌شود و برای مکان‌هایی که دچار مشکل هستند جهت مدیریت پساب اخطار صادر می‌شود تا نسبت به سیستم تصفیه فاضلاب اقدام کنند.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۳:۰۷
رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران و نماینده تام‌الاختیار آزمون سراسری گفت: در کنکور امسال ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ۲۴ هزار و ۴۱۷ داوطلب زن و ۱۴ هزار و ۹۳ داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی هستند.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۳:۰۲
لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته و مراعا ماندن این موضوع در این کمیسیون پرداخت.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۲:۵۸