امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد
معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن از اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای اجرای طرح تاکنون وارد فاز اجرا شد، خبر داد.
۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۵:۳۶
بخشودگی جرائم مالیاتی برای تکمیل کنندگان اظهارنامه‌های پیش فرض
سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با توجه به تمدید مهلت برای مودیان مالیاتی جهت تکمیل اظهارنامه‌های پیش فرض تا ۱۲ اردیبهشت ماه تابه امروز ۵۰ درصد از مودیان پیش فرص اظهار نامه‌های خود را تکمیل کرده‌اند.
۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۵:۳۱
یافته جدید تحقیقاتی؛
آنتی بیوتیک ها در تسکین سرفه موثر نیستند
پزشکان آنتی بیوتیک ها را برای کمک به معالجه سرفه تجویز می کنند، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد که داروها به کاهش شدت یا مدت زمان سرفه کمک نمی کنند حتی اگر یک عفونت باکتریایی مقصر باشد.
۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۵:۱۲
سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ به مناطق آزاد اعلام شد
طبق اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات مقرر شده تا پایان خرداد ماه سال جاری به میزان یک چهارم کل سهمیه سال گذشته مناطق آزاد مطابق فهرست قبلی در سامانه جامع تجارت تخصیص یافته و تقسیم‌بندی سهمیه کل سه ماهه و همچنین سهمیه پوشاک برای هر منطقه به میزان یک چهارم سهمیه سال گذشته توسط دبیرخانه شورایعالی در سامانه ثبت آماری لحاظ شود
۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۳۱
مدیرعامل توانیر مطرح کرد:
تحول درمعاملات برقی بورس
مدیرعامل توانیر از افزایش ۴ برابری سهم معاملات برق در بورس انرژی خبر داد و گفت: افزایش معاملات خارج از بازار از ۱۵ درصد به ۶۰ درصد خواهد رسید که از اهداف سال پایانی تکالیف برنامه هفتم توسعه در بخش برق است که از امسال در دستور کار صنعت برق است.
۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۸
یافته محققان ایرانی؛
مشکلات خواب خطر فشارخون بالا را افزایش می دهد
بررسی عمده داده ها تأیید می کند که خواب کمتر از مقدار توصیه شده در هر شب یک عامل خطر برای فشار خون بالا است.
۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۳:۲۴
طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث برای موتور سیکلت‌ها تمدید خواهد شد؟
مدیر عامل صندوق تامین خسارت بدنی گفت: دارندگان موتور سیکلت که بیمه شخص ثالث ندارند می‌توانند بدون پرداخت جریمه اقدام به خرید بیمه‌نامه یکساله کنند.
۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۰
بازار خــودرو در خــواب زمستانی
بازار خودرو همچنان راکد بوده و معاملات تقریبا در نقطه صفر قرار دارد؛ قیمت ها نیز که طی دو ماه اخیر روند صعودی به خود گرفته بود در حال فرود آمدن از پلکان قیمت البته با سرعت بسیار پایین است
۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۶
وزیر راه و شهرسازی:
واردات اتوبوس بدون ملاحظه انجام می شود
وزیر راه و شهرسازی از تامین ۶۰۰ هزار قطعه زمین ساخت مسکن در روستاها خبر داد و گفت: ساخت مسکن روستایی از مرز ۴۷۰ هزار واحد عبور کرد.
۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۰
تامین مرغ شب عید و ماه رمضان در مازندران
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران از تامین مرغ شب عید و ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: ۱۴ میلیون قطعه جوجه‌ریزی، اسفندماه امسال در واحدهای مرغداری مازندران انجام شد.
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۱