امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
انتخابات قائمشهر به دور دوم کشیده شد
از میان آراء مأخوذه در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، ۴ کاندیدا به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه پیدا کردند.
۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۸
رییس ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد:
نتایج رسمی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران
رییس ستاد انتخابات مازندران نتایج ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان را اعلام کرد.
۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۴
انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائمشهر به دور دوم کشیده شد
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی به دلیل نرسیدن مجموع آراءِ نامزدهای برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آراءِ مأخوذه به دور دوم کشیده شد و طبق قانون چهار نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.
۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۹
«عالیه زمانی» و «علی بابایی» نمایندگان ساری و میاندورود در مجلس دوازدهم شدند
رقابت انتخاباتی ۶۳ نامزد حضور در مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با راهیابی «عالیه زمانی» به عنوان نخستین نماینده زن از مازندران به مجلس شورای اسلامی و پیروزی «علی بابایی کارنامی» پایان یافت.
۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۳
آخرین اخبار از نتایج انتخابات ۱۱ اسفند در مازندران
داده‌های انتخاباتی دریافت شده از ستاد انتخابات شهرستان‌های مازندران نشان می‌دهد که انتخابات در یک حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد، برای نخستین بار یک زن از مازندران به مجلس راه یافت، پنج نماینده مجلس یازدهم به مجلس دوازدهم راه یافتند و آیت‌الله صادق آملی لاریجانی از حضور در مجلس خبرگان بازماند.
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۴
در جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی انجام شد؛
تاکید رئیس جمهور بر حفظ سرمایه‌های صندوق توسعه ملی
رئیس جمهور ضمن تقدیر از زحمات هیئت امنای صندوق توسعه ملی در دو سال و نیم گذشته، با تاکید بر ضرورت توجه به حفظ سرمایه‌های صندوق توسعه ملی به عنوان صندوقی بین نسلی گفت: از آنجا که اساس و فلسفه صندوق توسعه ملی نه برای هزینه بلکه برای ایجاد توسعه در کشور بوده، لذا توجه به توسعه کشور با اتکا به سرمایه‌های این صندوق منطبق بر سیاست‌های سند هفتم توسعه، مورد تاکید است.
۱۴۰۲/۱۱/۲۶ - ۲۰:۵۲
بمباران شدید غزه از سوی رژیم صهیونیستی برای کوچاندن فلسطینی ها به مصر
وارش نیوز- با ورود عملیات ضدصهیونیستی مقاومت فلسطین به چهارمین روز خود و شکست صهیونیست ها در تمامی جبهه ها، سران تل آویو برای جلوگیری از ادامه روند شکست خود دستور داده اند با بمباران وحشیانه غزه موجب ترک ساکنان فلسطینی آن به مصر شوند.
۱۴۰۲/۷/۱۸ - ۱۱:۰۶
استاندار مازندران:
میزان بیکاری فارغ التحصیلان در مازندران بیش از ۶۰ درصد است
وارش نیوز- استاندار مازندران وضعیت بیکاری فارغ التحصیلان را در استان نسبت به میانگین کشوری نامناسب و بالا دانست و گفت: ۶۱.۶ درصد کارجویان را فارغ التحصیلان تشکیل می دهند.
۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۸:۵۵
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور محاصره کامل غزه را صادر کرد
وارش نیوز/ یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی تداوم ناکامی‌ها در برابر مقاومت فلسطین، دستور داد که نوار غزه به صورت نظامی کاملا تحت محاصره قرار گیرد.
۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۴:۱۸
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد:
پیشنهاد ایران جهت برگزاری نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی با موضوع فلسطین
وارش نیوز- ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در تماس اخیر وزیر امور خارجه کشورمان با برخی همتایان خود از جمله وزیر امور خارجه عراق پیشنهاد دادیم که نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی برگزار شود و تاکید کردیم بر اینکه مساله فلسطین همچنان مسأله اول جهان اسلام است.
۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۱۴:۱۲