امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۸
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۴/۲۹ - ۰۸:۲۰ شناسه خبر : ۱۱۱۹۱

سفر به استان مازندران ممنوع شد مازندران- وارش نیوز/ فرمانده انتظامی استان مازندران از ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در ایام تعطیلات پیش رو با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در سطح استان خبر داد .

سردار مرتضی میرزایی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم و دهه ولایت با اعلام این خبر، بیان داشت: برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به وضعیت قرمز استان مازندران مسافرت به این استان و تردد خودروهای غیر بومی ممنوع است .

وی با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده با سازمان ها و دستگاه های مرتبط در حوزه مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به ویژه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل از حضور عوامل انتظامی، پلیس راه و راهور در مبادی 6 گانه ورودی استان برای اعمال ممنوعیت تردد برای خودروهای غیر بومی خبر داد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اعمال قانون بیش از 50 هزار دستگاه خودرو در مبادی ورودی استان از عودت بیش از 16 هزار و 577 دستگاه خودرو با پلاک غیربومی طی 4 ماهه ابتدای سال جاری خبر داد .

سردار میرزایی به مسافران و رانندگانی که قصد تردد به این استان را دارند، توصیه کرد: از هرگونه سفر غیر ضرور به استان مازندران تا بازگشت به وضعیت عادی جدا خودداری کنند.

سردار میرزایی در پایان ضمن قدردانی از شهروندان و هم استانی های عزیز مازندرانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند از آنان خواست با رعایت قوانین و مقررات، پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر