امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۸/۲۹ - ۱۰:۰۷ شناسه خبر : ۱۲۰۷۳

فعالیت ۳ هزار گروه جهادی در گیلان مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت سه هزار گروه جهادی در استان، گفت: باید از ظرفیت های بسیج استفاده شود.

سرهنگ احمد ابراهیمی صبح شنبه در رزمایش اقتدار جهادگران با بیان اینکه بسیجیان پرچم جهاد سازندگی را در کشور برافراشتند، اظهار کرد: خدا را شاکریم که توانستیم فرمان ولی فقیه را اجابت کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به ۴۵ هزار گروه جهادی فعال در کشور، تصریح کرد: سه هزار گروه جهادی نیز در استان گیلان فعال هستند و راه انقلاب را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در دوران سخت اقتصادی در گیلان توزیع شد، افزود: بیش از ۲۰ هزار بسته آموزشی و ۸۵۰ هزار بسته بهداشتی نیز در دو سال اخیر توزیع شد.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به ساخت دو هزار مسکن مددجویی در گیلان، بیان کرد: مرحله دوم ساخت مسکن مددجویی در گیلان امروز به پایان رسید و آماده‌ایم این راه را ادامه دهیم تا محرومان مسکن دار شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در حوزه اشتغال کار سختی را پشت سر گذاشتیم، افزود: بیش از هفت هزار شغل توسط سپاه در گیلان ایجاد شد.

وی عنوان کرد: تنها گروه و نهادی که پرچم جهاد را زمین نگذاشت بسیج سازندگی است و از تمام دولتمردان و نمایندگان مجلس درخواست می‌شود به این ظرفیت عظیم توجه کنند.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر