امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۸
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۹/۱/۲۶ - ۱۳:۵۹ شناسه خبر : ۶۰۱۸

کی‌روش: فقط خدا و مردم می‌توانند درباره عملکرد من قضاوت کنند سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: فقط خدا و مردم می‌توانند درباره هشت سال حضور من در فوتبال ایران قضاوت کنند.

وارش نیوز/ با اینکه بیش از یک سال از جدایی کارلوس کی‌روش و فوتبال ایران می‌گذرد، همچنان خبرهای مربوط به او در فوتبال ایران بسیار داغ است. در روزهای اخیر اسنادی منتشر شده مبنی بر اینکه کی‌روش در زمان سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران، پاداش‌هایی بیش از آنچه در قراردادش ذکر شده بود دریافت کرده است.

این سرمربی پرتغالی که حالا هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده دارد، در واکنش به انتشار این اسناد، در اینستاگرام خود متنی به زبان فارسی منتشر کرد.

کی‌روش نوشت: بعد از سپری کردن متعهدانه هشت سال از زندگی خود در تیم ملی، اجازه دهید این هواداران ایرانی باشند که ارزیابی و تقدیر خود را از خدمات، تعهد، صداقت، وفاداری و دستاوردهای من به فوتبال ایران انجام دهند. بالاتر از آنها فقط خدا می‌تواند در مورد اعمال و تصمیمات من قضاوت کند.

سرمربی پیشین تیم ملی از کسانی که با آنها همکاری داشته تشکر کرد و دوران حضور خود در فوتبال ایران را «روزهای باشکوه طلایی» نامید و مدعی شد: هواداران ایرانی مثل همیشه به اعضای کادر من، بازیکنان من و در کل همه ما به طور کامل اعتماد دارند و در مورد اخلاق‌مداری و حرفه‌ای‌گری، صداقت و شخصیت ما هیچ شکی نیست.

کی‌روش سپس به شدت از رسانه‌ای که این اسناد را منتشر کرده انتقاد کرد و انتشار اسناد را به گسترش ویروس کرونا ربط داد. در بخشی از نوشته سرمربی پیشین تیم ملی آمده است: در این لحظه که انسان‌ها به دنبال سلامتی، انسجام و اتحاد، تحمل درد مشترک و دوستی بیشتر هستند، این ویروس‌های انسانی از این فرصت استفاده می‌کنند تا حمله کنند، مسموم کنند و فضا را آلوده کنند. بدون هیچ احترام و هیچ احساسی برای کسانی که متحمل رنج و مبارزه برای ادامه زندگی خویش هستند؛ شرم بر آنها.

وی در پایان از مردم خواست که در خانه بمانند و نوشت: در زمان مناسب، رو در رو و در موقعی که اولویت‌های زندگی، به سلامتی و همبستگی اختصاص نمی‌یابد که البته به درستی اولویت‌های اصلی و دغدغه مردم ایران نیز است، این فرصت را خواهم داشت که ماسک‌های ‌آنها را با توجه به این توهین‌ها و ادعاها پایین بیاورم. می‌خواهم یک بار دیگر این مطلب را یادآوری کنم که مدتی قبل از جام جهانی روسیه مطرح کردم: «هرگز در فوتبال ایران تعداد معدودی از افراد با منابع اندک به این مقدار موفقیت دست پیدا نکردند، متحد در کنار هم و با فداکاری‌های بی‌شمار، تنها برای سرافرازی تیم ملی.»

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر