امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۹/۳/۲۲ - ۱۴:۲۵ شناسه خبر : ۷۰۵۱
رئیس اداره ورزش‌وجوانان بابل:
بابل المپیکی‌ترین شهرستان کشور است! وارش نیوز/ رئیس اداره ورزش و جوانان بابل گفت: برای کشورمان نخستین طلای المپیک را یک بابلی به گردن آویخت و یک بانوی بابلی، نخستین ژیمناستیک‌کاری بود که وارد این رقابت‌ها شد بنابراین به جرات می‌توان گفت بابل، المپیکی‌ترین شهرستان کشور است.

به گزارش وارش نیوز/ لیلا عرب‌فیروزجایی در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه بابل با بیان اینکه این شهرستان افتخار این را دارد که نخستین طلای المپیک کشور را توسط امامعلی حبیبی کسب کند، اظهار کرد: جمیله سروری، نخستین مازندرانی و بابلی بود که در رشته ژیمناستیک وارد المپیک شد.

وی با اشاره به اینکه بابل، المپیکی‌ترین شهرستان کشور است، تصریح کرد: از سال ۹۱، ۱۲۴ مدال جهانی، ۱۳۱ مدال آسیایی و ۲۰۱ مدال بین‌المللی از سوی ورزشکاران این شهرستان به دست آمد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل با بیان اینکه در سال‌های گذشته صاحب ۷ استخر شدیم که ۲ استخر با پیشرفت ۹۵ درصد در حال احداث است، خاطرنشان کرد: ۲۰۰ باشگاه خصوصی در سطح شهرستان بابل مشغول به فعالیت هستند که در این زمینه جزء ۳ شهرستان برتر استان هستیم.

عرب با اشاره به اینکه ۳۵ نواب رئیس بانو در ۴۵ هیات ورزشی شهرستان مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: از مدیرعامل فضای‌سبز شهرداری بابل بابت احداث نیمکت‌های شطرنج در پارک شهر تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه ورزش‌های صبحگاهی ادارات شهرستان بابل را یک‌شنبه‌ها در دستور کار قرار داده‌ بودیم که پس از کرونا این موضوع ابتر ماند، گفت: ۱۰ تیم ورزشی بابل در رشته‌های فوتبال، تنیس، بسکتبال و غیره در لیگ کشور حضور دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل با اشاره به اینکه در سال ۹۸ با کسب ۵۹ مدال شامل ۲۵ مدال جهانی، ۲۵ مدال بین‌المللی، ۹ مدال آسیایی، اداره برتر استان از لحاظ کسب مدال شدیم.

وی با بیان اینکه  نور ورزشگاه هفت‌تیر نیاز به اصلاح دارد که این مشکل در حال رفع شدن است و اگر این مشکل حل نمی‌شد، اجازه بازی در شهرستان بابل توسط هیات فوتبال داده نمی‌شد، خاطرنشان کرد: فاز دوم ورزشگاه هفت‌تیر با تزریق اعتبار لازم تا پایان سال ۹۹ به اتمام می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل با بیان اینکه بدنبال تشکیل شورای جوان و خانه جوان در این شهرستان هستیم، گفت: در حوزه استعدادهای ورزشی، امداد و نجات و غیره بدنبال ایجاد تفاهم‌نامه با آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و هلال‌احمر و دیگر ادارات هستیم.

عرب در پایان تصریح کرد: تلاش داریم برای پیشکسوتان ورزش شهرستان سردیس‌هایی آماده و در اماکن ورزشی نصب کنیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر