امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۷
سرویس زمان :   ۱۴۰۰/۵/۲۴ - ۱۳:۳۵ شناسه خبر : 11248
خسارت ۲۴ میلیاردی سیل به شبکه گازرسانی استان مازندران
وارش نیوز/ سرپرست شرکت گاز استان مازندران گفت: در سیل اخیر ۲۴ میلیارد ریال خسارت به تأسیسات گازرسانی استان مازندران وارد شده است.
دانلود

"مقدم بیگلریان" با اشاره به اینکه برخی از شهرستانهای استان مازندران درگیر سیل بودند، اظهارکرد: بیشترین خسارت وارد شده به تأسیسات و خطوط انتقال گاز در بخش بندپی شرقی شهرستان بابل، بخش خانقاه پی،راستوپی و ولوپی سوادکوه و همچنین بخش لفور سوادکوه شمالی وارد شد اما با تلاش کارکنان ادارات گازرسانی، گاز هیچ‌ یک از مشترکین قطع نگردید.‌

وی با تأکید بر اینکه خسارت سیل در بخش شبکه اجرایی و خطوط انتقال گاز نمایان شده است، افزود: همچنین در سیل اخیر تعدادی انشعاب گاز صدمه دیده که به علت فرسودگی منازل روستایی بوده است.

بیگلریان گفت: مدیریت بحران بخشی از مدیریت استراتژیک است که طی سال‌های اخیر بعنوان یکی از برنامه های اصلی در شرکت گاز اجرایی شده و نمود اجرایی این امر در بحران‌های اخیر نمایان می باشد.

سرپرست شرکت گاز استان مازندران، آمادگی نیروها و آماده به کار بودن تجهیزات را ضروری دانست و اظهار داشت: پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران ضرورت دارد و باید برای مقابله با بلایای طبیعی از جمله سیل آماده باشیم.

بیگلریان با اشاره به اینکه جایگاه ویژه پدافند غیر عامل در صنعت گاز، آموزش منسجم و علمی در این خصوص ضروری است، بیان کرد: شرکت گاز استان در راستای کاهش آسیب پذیری تاسیسات و ابنیه برنامه‌ریزی استراتژیک را تدوین و در این خصوص تمهیدات لازم را اندیشیده است.

وی در پایان از آمادگی، تلاش و اقدام به موقع کارکنان در واحد بهره برداری قدردانی نمود.

 
 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.