امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۴
سرویس زمان :   ۱۴۰۲/۴/۵ - ۱۶:۱۳ شناسه خبر : 14434
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛
امیدآفرینی با نشر خوبی‌ها در جامعه
وارش نیوز- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امیدآفرینی و ایجاد انرژی مثبت در جامعه را از جمله اهداف نهضت نشر خوبی ها بیان کرد.
دانلود

حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست ورزش و جوانان مازندران بر توسعه ورزش همگانی، توجه ویژه به حوزه فرهنگی و جوانان و همچنین گسترش روحیه نشاط تاکید کرد و گفت: تاکید دین مبین اسلام بر توسعه ورزش است و این امر به قدری مهم بوده که اسلام بارها به آن تاکید کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن قدردانی از تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان برای توسعه امر ورزش، آرزوی موفقیت برای مدیران ورزش استان را داشت و بیان داشت: نهضت نشر خوبی‌ها یکی از ایده‌هایی است که در حال اجرا بوده و اقدامات خوبی که امیدآفرین است و به دنبال انرژی مثبت و امیدآفرینی در جامعه هستیم.

این مسئول، نهضت نشر خوبی‌ها را رویکرد جدید این سازمان بیان کرد و گفت: این نهضت نشان می‌دهد که تبلیغ فقط مختص قشر خاصی نیست.

وی بیان داشت: اقدامی که خانم سپیده بابایی انجام داد در قالب نهضت نشر خوبی‌های ما بود و تأثیر زیادی در بین جوانان داشت.

حجت الاسلام شریف تبار یکی از سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی را نهضت نشر خوبی‌ها بیان کرد و گفت: وقتی پای نهضت به میان می‌آید نشان می‌دهد که این جریان بسیار مهم است و این نهضت فراگیری همه اقشار را نشان می‌دهد اینکه تبلیغ رو مختص یک قشر خاص بدانیم درست نیست نباید در جامعه و فضای پیرامونی نسبت به نشر خوبی‌ها و مسائل بی تفاوت باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بیان داشت: دو سازمان اهداف نزدیک به هم دارند و ما می‌توانیم با هم افزایی و منعقد کردن تفاهم نامه دوطرفه، قدم‌های مثبتی برای جوانان برداریم.

توسعه کارهای فرهنگی در ورزش

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در این دیدار، با قدردانی از حضور حجت الاسلام شریف تبار، گفت: با برنامه ریزی های مدون و علمی که انجام داده‌ایم، در تلاش هستیم تا هر چه بیشتر اقدامات فرهنگی ورزشی را در سطح استان توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه نیازمند کمک و حمایت دستگاه‌های فرهنگی هستیم، تاکید کرد: برای این امر نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی هستیم تا بتوانیم از ظرفیت این سازمان فرهنگی تبلیغی استفاده کنیم.

عالیشان با بیان اینکه، وجدان کاری و انضباط اجتماعی را باید در ورزش ترویج دهیم، افزود: بستر در ورزش فراهم است و نیاز است کارهای فرهنگی در ورزش رونق بیشتری پیدا کند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.