امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
سرویس زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۴ شناسه خبر : 5479
اشتغال ۱۵ میلیون نفر در شغل‌های فاقد شناسنامه/ بودجه کرونایی مازندران ناعادلانه تخصیص یافت
منتخب مردم ساری و میاندرود با اشاره به اشتغال حدود ۱۵ میلیون نفر در شغل‌های فاقد شناسنامه در نهادهای کسب و کار گفت: باید در شرایط فعلی تامین زندگی آنها نیز مدنظر قرار گیرد.
دانلود
وارش نیوز / علی بابایی‌کارنامی با بیان اینکه مبارزه با بیماری کرونا، پیرو دستور رهبر امری ملی است و همه باید کمک کنند،اظهار کرد: از نخبگان و مجامع تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مثل مجلس و دولت همه باید بر سر کار بیایند که البته بعد از دستور رهبر انقلاب همه اقشار و ارکان نظام درگیر این مسئله شدند.

وی با اشاره به شیوع این بیماری در کشور افزود: استان‌های شمالی بعد از برداشتن محدودیت حضور مسافران در شرایط قرمز قرار گرفت چرا که مسافران ناقل اپیدمی  به استان‌های شمالی بودند و مازندران هم  مسیر ریسک قرار گرفت.

منتخب مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه در این ارتباط به رئیس جمهور و وزرات بهداشت و ... نامه نوشتم، افزود: در این نامه دغدغه‌های استان مطرح شده است.

وی تصریح کرد: طرحی مبنی بر نیامدن مسافر و همچنین بحث اینکه همه در خانه بمانند تفکر خوبی بوده و همچنین در بحث قرنطینه کردن استان‌ها را باید با روش بهتر و مدرن‌تری پیگیری کرد. 

بابایی‌کارنامی ادامه داد: تامین اعتبار لازم بخش درمان در مازندران با افزایش آمار مبتلایان متناسب نبوده در مقایسه با استان‌های دیگر به مراتب کمتر بوده و این دغدغه به وزیر بهداشت منتقل شده است.

وی با بیان اینکه در بحث کمبود دارو و لوازم بهداشتی مشکلات وجود دارد، اضافه کرد: منابع بهتری باید در اختیار بیمه‌های پزشکی و بیمه‌های مدیریتی در مازندران قرار گیرد، ظاهرا  بدهکاری به داروخانه‌های طرف قرارداد سازمان‌های بیمه‌ای صفر شده است و این موضوع در مورد تامین اجتماعی هم در دستور کار است.

منتخب مردم ساری و میاندرود بیان کرد: بحث تامین نقدینگی مستقیم برای بیمارستان‌ها در حد نیاز مازندران نیست.

وی همچنین از تلاش‌های انجام شده توسط سپاه در بسیج امکانات قدردانی و اضافه کرد: داریم، ولی توقع ما از دولت بیشتر است.

بابایی‌کارنامی درباره تعطیل شدن مراکز کسب و کار با بیان وقتی جایی را  تعطیل می‌ شود دولت یک تعهداتی بدهد، تصریح کرد: این موارد باید در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم‌گیری شود، وقتی  نهادهای کسب و کار تعطیل شود تعهداتی مالی هم باید ایجاد شود.

منتخب مردم ساری و میاندرود با اشاره به اشتغال حدود ۱۵ میلیون نفر  در شغل‌های فاقد شناسنامه در نهادهای کسب و کار  گفت: باید در شرایط فعلی تامین زندگی آنها نیز مدنظر قرار گیرد.فارس

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.