امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۰/۷/۲۵ - ۱۱:۳۲ شناسه خبر : ۱۱۶۱۱

اهدای سکه‌ها شاید وقتی دیگر! با حضور سیدحمید سجادی مراسم تجلیل از افتخارآفرینان مازندرانی مسابقات کشتی قهرمانی جهان در بابلسر برگزار شد که این مراسم حاشیه‌های عجیبی داشت.

با حضور  سیدحمید سجادی مراسم تجلیل از افتخارآفرینان مازندرانی مسابقات کشتی قهرمانی جهان در بابلسر برگزار شد.در این مراسم که  از حسن یزدانی،حسین زارع، محمدهادی ساروی، علی‌اکبر یوسفی،کامران قاسم‌پور، محمد یزدانی، محمد نخودی و مجتبی گلیج تجلیل شد، حاشیه هایی نیز داشت که در ادامه حاشیه نگاری خبرنگار خبرگزاری فارس را می‌خوانید؛

مراسم با اینکه پخش زنده هم بود، با حدود ۴۵ دقیقه تاخیر شروع شد تا آقای استاندار و وزیر حضور پیدا کنند. شروع مراسم بیش از حد پر سر و صدا بود و هرج‌و‌مرج و بی‌نظمی در این مراسم موج میزد.

 سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت‌الاسلام والمسلمین قلی پور امام جمعه بابلسر، اسماعیل احمدی مشاور و سرپرست حوزه وزارتی،کاوه احمدی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، حسین‌زادگان استاندار، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حاضران در این مراسم بودند.

جمعیت زیادی برای دیدن قهرمانان کشتی به هتل میزبان بابلسر آمده بودند و حتی قهرمانان و مربیان سازنده آنها به دلیل شلوغی و بی نظمی مراسم، در صف های آخر مجلس بودند.

ترتیب نشستن در این مراسم هم اصلا رعایت نشد و شخصیت‌های مهم و حتی قهرمانانی که قرار بود از آنها تجلیل شود در اواسط صندلی ها مجبور به نشستن شدند و از قبل جایی برای آنها تعیین نشده بود.

امام جمعه بابلسر در حاشیه صحبت‌هایش خطاب به وزیر ورزش اعلام کرد که سند کشتی کشور به اسم مازندران باید نوشته شود. وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش از بی‌احترامی به عکس شهدا گله‌مند شدند که چرا عکس شهید والامقام و شهید شاخص کشور فقیهی باید از نظرها غائب و دور باشد.

نمایندگان مجلس نیز در این مراسم حضور داشتند و نکته جالب این بود که هر دو نماینده مجلس شورای اسلامی ساری هم در این مراسم حضور داشتند ولی نیم ساعت بعد از شروع مراسم، جلسه را ترک کردند. شهر ساری در حالی که قهرمانی در بین قهرمانان جهان نداشت اما یک مربی در بین قهرمانان داشت.

در حالی که رئیس مجمع نمایندگان در این مراسم حضور داشت، باقرزاده نماینده بابلسر در این مراسم سخنرانی کرد.

در حالی کع از قبل اعلام شده بود که ظرفیت مراسم محدود است، اما بی‌نظمی‌ها در این مراسم تمامی نداشت و درب ورودی باز بود و هرکسی وارد و خارج میشد که این موضوع بر هرج‌و‌مرج و عدم نظم این مراسم افزود.

سر و صدای بیش از حد و موج شلوغی جمعیت بی‌داد می‌کرد و سبب شد تا در برخی موارد صدای سخنران به گوش سایران نرسد.

مهمان‌های هتل و رهگذرهای زیادی برای گرفتن عکس با ملی‌پوشان و قهرمانان، به‌خصوص حسن یزدانی آمده بودند.

برای تجلیل از قهرمانان، روی سن برنامه به‌دلیل دعوت همزمان از همه مسؤولان شهرستانی و استانی از نظم خودش خارج و حتی مجری مطرح برنامه هم هر چقدر تلاش کرد موفق نشد این مشکل را کنترل و سامان بدهد.

از نکات مهم و قابل توجه عدم پرداخت پاداش به قهرمانان بود.

در این مراسم به قهرمانان فقط لوح تقدیر اهدا شد و سکه‌هایی که وعده داده شده بود به قهرمانان اهدا نشد و بازهم وعده پرداخت سکه فقط به قهرمانان تقدیم شد.

بی‌نظمی‌ها در این مراسم در حالی به اوج خود رسید که برخورد  با یک خبرنگار فعال استانی سوژه حاضران در جلسه شده بود. خبرنگاران با وجود دعوت میزبان برگزار کننده ( یعنی اداره کل ورزش و جوانان) و دریافت اسم و فامیل بابت صدور آیدی کارت شناسایی جهت حضور و پوشش برنامه، با رفتار خیلی بد در حین ثبت تصویر از سوی ماموران از سالن جلسه به بیرون انداخته شد و حتی مورد بازرسی بدنی نیز قرار گرفت که این موضوع توهین بدی به جامعه خبرنگاران بود که انتظار داریم به صورت مورد پیگیری قرار گیرد.

در این مراسم یک نکته عجیب دیگر هم داشت، آن هم تجلیل از مربیان بود که تنها با دادن ۵ میلیون تومان از مربیان مازندرانی تجلیل کردند که در نوع خودش جالب بود و گلایه شدید آنها را نیز همراه داشت.

تنها خروجی مثبت این جلسه بحث استخدام قهرمانان بود. وزیر ورزش در این مراسم اعلام کرد که با تاکید رهبری و حمایت ویژه رئیس جمهور استخدام پارالمپیکی‌ها با سرعت در حال اجرایی شدن است.

منبع: فارس

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر