امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۰/۷/۲۹ - ۱۰:۱۷ شناسه خبر : ۱۱۶۶۳
در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با مدیرکل ورزش و جوانان استان مطرح شد؛
برگزاری المپیاد ورزشی استعدادهای برتر در ۶ رشته ورزشی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت هفته تربیت بدنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار کرد.

«علیرضا سعدی پور» صبح امروز با همراهی سهرابی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران و روسا، کارشناس مسئولان و کارشناسان ستادی حوزه تربیت بدنی و سلامت اداره کل با حضور در دفتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان هفته تربیت بدنی را به وی و همکارانش تبریک گفت.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این دیدار با اشاره به تفاهم نامه مشترک دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: از سال جاری، مسابقات ورزشی در 6 رشته ورزشی به صورت مشترک و تجمیعی بین هیئتهای ورزشی و آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در رده نونهالان و نوجوانان در رشته های تکواندو، جودو، ووشو، دومیدانی، شنا و شطرنج و به جهت جلوگیری از موازی کاری به صورت مشترک بین دواداره برگزار شده و پایلوت استعدادیابی کشور در این رشته ها خواهد بود.

علیرضا سعدی پور ابراز امیدواری کرد: اگر استعدادیابی ها از آموزش و پرورش آغاز شود، می توانیم برای المپیک جوانان هدف گذاری خوبی داشته باشیم.در همین راستا در صدد تأسیس هنرستان تربیت بدنی شبانه روزی با محوریت ورزش کشتی در شهرستان جویبار هستیم.

وی با اشاره به قول مساعد سرپرست وزارت آموزش و پرورش، گفت: در صورت برطرف شدن موانع قانونی، آماده جذب و استخدام قهرمانان ملی که در مسابقات جهانی افتخارآفرینی کردند هستیم.

در ابتدای این نشست، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان، با ابراز خرسندی از قول مساعد سرپرست وزارت آموزش و پرورش در خصوص جذب قهرمانان جهانی کشور در دستگاه تعلیم و تربیت و بازتاب رسانه ای خوب این خبرگفت: بسیاری از ورزشکاران پس از پایان دوران قهرمانی دارای هیچ شغلی نیستند و خبر استخدام این قهرمانان، برای جامعه ورزشکاران ایجاد انگیزه وامید می کند.

وی خوشحالی حاصل از پیروزی قهرمانان ملی در میادین جهانی را غیرقابل سنجش خوانده و اظهار داشت: این خوشحالی قابل قیمت گذاری و قابل مقایسه با هیچ چیز دیگری نیست چراکه با دست خالی افتخاراتی آفریدند که با میلیاردها تومان نیز قابل ارزشگذاری نیست.

رنگرز تأکید کرد: پس از قهرمانی هاست که لزوم حمایت، برنامه ریزی و تلاش مضاعف احساس می شود و اگر اینگونه عمل کنیم انگیزه ها بالاتر رفته و نتیجه بهتری در آینده حاصل می شود.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر