امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۰/۸/۲۳ - ۱۲:۳۱ شناسه خبر : ۱۱۹۹۰

انتصاب «سید علی مهاجر» به معاونت سیاسی استانداری گلستان محمدعلی زنگانه «استاندار گلستان» سکان هدایت معاون سیاسی استانداری را به «سید علی مهاجر» سپرد.

با حکم محمدعلی زنگانه استاندار گلستان، سیدعلی مهاجر به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری گلستان منصوب شد.

سید علی مهاجر که سوابقی چون فرماندهی سپاه شهرستان گرگان و آق‌قلا و همچنین معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران را در کارنامه درخشان خود دارد از امروز در سنگر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان به نظام مقدس جمهورس اسلامی و گلستانی‌های ولایت‌مدار خدمت می‌کند.

سید علی مهاجر در طول سال‌های خدمت صادقانه خود کارنامه درخشانی را از خود برای مردم به یادگار گذاشت وی به صورت جهادی پای کار بود و در لحظات سختی و مشکلات همواره کنار مردم ایستاد و تا رفع کامل مشکلات همچنان در کنار اقشار مختلف مردم بود.

سید علی مهاجر برآمده از نسل جوان است و با داشتن روحیه جهادی در زمان مسوولیتش در شهرستان گرگان با تمام وجود برای مردمانش مشق ایثار کرد.

مهاجر فردی با انگیزه، پرتلاش، جهادی، انقلابی و از جنس مردم است که ساده‌زیستی، تواضع، ادب، متانت و توانمندی فرماندهی او را برجسته کرد و در دل مردم شهرستان گرگان نشست.

در آیین تکریم و معارفه معاون‌ جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، محمدعلی زنگانه «استاندار گلستان» از فعالیت یکساله احسان مکتبی «معاون سابق سیاسی استانداری» تقدیر و سیدعلی مهاجر را به عنوان سرپرست معاونت جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان منصوب کرد.

استاندار گلستان در این مراسم تاکید کرد: به دلیل اتمام مأموریت مکتبی با بررسی‌های صورت گرفته و از بین گزینه‌های اصلح پیشنهادی برای پست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، سیدعلی مهاجر انتخاب شده است.

علی‌محمد زنگانه اظهار کرد: سیدعلی مهاجر به عنوان سرپرست این معاونت حساس از نیروهای توانمند، جهادی، انقلابی و مشرف به مسائل استان است که امیدواریم بتوانند در راستای پیشرفت استان گام‌های موثری بردارد و از ایشان انتظار می‌رود تحولی در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی ایجاد کند.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر