امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۰/۸/۳۰ - ۰۸:۳۷ شناسه خبر : ۱۲۰۸۴

سفر رئیس‌جمهور به گلستان در آذرماه نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گفت‌وگوی خود با آیت‌الله رئیسی در صحن مجلس، گفت: رئیس‌جمهور در آذرماه جاری به استان گلستان سفر خواهد کرد.

رحمت‌الله نوروزی با اشاره به ظرفیت‌های توسعه‌ای بی‌نظیر استان گلستان و بی‌توجهی مفرط تاریخی به این ظرفیت‌ها، اظهار کرد: متأسفانه به دلیل فقدان نگاه درست، منطقی، راهبردی و بلندمدت نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های بزرگ موجود در استان برای شکوفایی اقتصادی، تولید ثروت پایدار و توسعه متوازن بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به گفت‌وگوی خود در جریان جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش با رئیس‌جمهور پیرامون موضوعات مختلف استان، گفت: ایشان از حضور خود به همراه تنی چند از اعضای هیئت دولت در استان گلستان در آذرماه جاری خبر دادند.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای با تاکید بر اینکه در این سفر باید به اولویت‌های توسعه‌ای استان گلستان پرداخته شود، خاطرنشان کرد: تقویت زیرساخت‌های اقتصادی استان به‌ویژه در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی یکی از مهم‌ترین مطالبات ما در این سفر خواهد بود.

نوروزی با اشاره به اینکه حوزه‌های مختلف راهبردی برای تولید ثروت پایدار در این سفر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: مجمع نمایندگان به‌صورت همدل و یک صدا مسائل اصلی استان را در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و اجتماعی مورد مطالبه قرار خواهد داد.

وی با اشاره به دغدغه و مشکلات متعدد مردم استان گلستان در درمان بیماری‌های متعدد به‌ویژه سرطان، تصریح کرد: به نظر ما می‌توان با بهره‌مندی از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای ایجاد و راه‌اندازی مرکز درمان سرطان به‌ویژه سرطان‌های شایع در استان گام‌های بلندی برداشت.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس با تاکید بر لزوم چاره‌اندیشی برای حل معضل بیکاری در استان گلستان و دور شدن از شغل‌های کاذب، تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت نخبگان متعهد در استان و بهره‌مندی از تجارب استان‌های موفق هر چه سریع‌تر برای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و فارغ‌التحصیلان و توسعه مهارت‌ها در آنها تدابیری اندیشیده و اجرایی شود.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر