امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۰/۸/۳۰ - ۱۰:۴۷ شناسه خبر : ۱۲۰۹۱

تاکید بر تشدید نظارت ها و ترخیص سریع کالاهای اساسی مردم استاندار گیلان با تأکید بر تشدید نظارت ها بر مبادی ورودی و خروجی کالاها، گفت: ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نباید حتی یک روز معطل شود.

اسدالله عباسی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از انبار اموال تملیکی گیلان به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه با ورود کالاهای قاچاق به کشور اشاره و اظهار کرد: اموال و کالاهایی که به صورت غیرقانونی وارد استان می‌شوند، در این انبار ضبط و مورد رسیدگی قضائی قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر لزوم به حداقل رسیدن زمان ورود کالا به انبار و تعیین تکلیف آنها، افزود: طی سال میلیاردها دلار کالای قاچاق به کشور وارد می‌شود که با ضربه به تولید داخلی، نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه نظارت‌ها بر مبادی ورودی و خروجی و ارزیابی دقیق کالاها برای جلوگیری از عرضه اقلام قاچاق باید تشدید شود، تصریح کرد: باید از همه بسترها برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی استفاده شود.

وی رسیدگی به کالاهای فاسدشدنی از اولویت‌ها دانست و گفت: دستگاه‌های متولی با هماهنگی بیشتر ضمن تسریع امور از اتلاف کالاها و تضییع حقوق افراد جلوگیری کنند.

استاندار گیلان اضافه کرد: ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم که با مواد غذایی، سلامت و مواد اولیه چرخه تولید مرتبط هستند نباید حتی یک روز هم معطل بماند.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر