امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۰/۸/۳۰ - ۱۱:۴۱ شناسه خبر : ۱۲۰۹۳

تخصیص اعتبارات ویژه برای بسیج استاندار مازندران با بیان اینکه اجرای طرح‌های ‌محرومیت‌زدایی استان مازندران به بسیج ‌واگذار می‌شود، گفت: اعتبارات ویژه‌ای را از طریق سازمان برنامه و بودجه در اختیار بسیج ‌قرار خواهیم داد.

سیدمحمود‌ حسینی‌ پور نوری استاندار مازندران در حاشیه بهره‌برداری از 2 هزار و 550  طرح محرومیت زدایی و 40 هزار مسکن مددجویی سراسر کشور که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفان که به صورت ویدئو‌ کنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: در مازندران محرومیت هایی‌ دیده می‌شود که پایان بخشیدن‌ به آنها هنر دست بسیج است و در توسعه استان از ظرفیت بسیج سازندگی به طور ویژه بهره‌ خواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه در طرح‌های اولویت‌دار استان به ویژه در حوزه محرومیت زدایی، جهت شتاب دادن به اجرای آنها، امور به بسیج سازندگی واگذار می‌شود، گفت: با هماهنگی های لازم، اعتبارات ویژه ای را از طریق سازمان برنامه و بودجه در اختیار بسیج سازندگی قرار خواهیم داد.

استاندار مازندران طرح‌های الویت دار استان در حوزه محرومیت زدایی را توجه به حوزه های عمرانی و خدماتی دانست و افزود: توجه به طرح‌های عمرانی و خدماتی روستاها، مناطق بالادست و کم برخوردار استان، بخش کشاورزی و دیگر بخش‌ها بسیار مهم است که از طریق بسیج سازندگی به سرانجام خواهیم رساند.

حسینی‌پور با بیان اینکه جریان لیبرالی که بر مجموعه اقتصاد کشور حاکم بود، و نتیجه نامطلوبی را برای مردم درپی داشته است، یادآورشد: اقتصاد تاکنون در اختیار تفکر بسیجی نبود و برای بروت رفت از آن باید از تفکر بسیجی در چالش بزرگ اقتصادی کشور بهره ببریم و اقتصاد مقاومتی بهترین راه برون رفت کشور از مشکل اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که امروز مردم با آن درگیر هستند، موضوع قیمت بازار است که سوداگران با تغییر قیمت در بازار،  موجب نارضایتی شهروندان شدند، تصریح کرد: جلساتی با فرمانده سپاه کربلا مازندران داشتیم که تصمیمات خوبی گرفته شد تا ضمن نظارت بر بازار بر مراکز توزیع نیز نظارت ویژه توسط بسیجیان آموزش دیده انجام پذیرد.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر