امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۰/۹/۵ - ۰۸:۳۴ شناسه خبر : ۱۲۱۱۹

استقرار مدیران انقلابی، مطالبه مردم مازندران با انتخاب بیست و چهارمین استاندار مازندران از سوی دولت سیزدهم ، فضای مدیریتی استان در مسیر ثبات و آرامش قرار گرفته است.

این روزها استاندار توانمند و پرتلاش مازندران در حال رایزنی و انتخاب نیروهای کارآمد و کاردان برای پست های معاونت و ستادی هست که قطع یقین مسیری سخت و نیازمند دقت و تامل می باشد، چرا که انتخاب مدیران انقلابی بر اساس شایستگی ها و لیاقت های اداری و جهادی و سلامت نفس،  یکی از مطالبات مهم مردم ولایتمدار در انتخاب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بوده است و به تبع آن باید همه مدیران ارشد و میانی و حتی در سطح شهرستانی، بر این سبک و سیاق باشد.
امروز عمده مشکلات جامعه ضعف عملکردها ، خیانتها و تخلفات اقتصادی و سوء مدیریتها در حوزه مسئولیتها هست که پاشنه آشیل دولتها شده است اخبار تخلفات و اختلاسها و غیره همه و همه ناشی از کم دقتی و تبانی در انتخاب مدیران هست !!!
ازینرو باید اجازه داد تا مدیریت ارشد استان به دور از هیاهو و فضای پرتلاطم سیاسی در انتخاب همکاران و مدیران ستادی و فرمانداران و بخشداران با دقت و ظرافت و بر اساس شاخص های صحیح مدیریتی اقدام نماید
اینکه عده ای این روزها در رسانه ها پیرامون عدم استقرار مدیران جدید دولت سیزدهم در استان قضاوت عجولانه می نمایند، جای بسی تامل هست!!! چرا که تعجیل در چینش بدون مطالعه نیروها باعث تداوم همان مسائل نابسامان مدیریتی گذشته خواهد بود!
بی شک ضمن اعتقاد راسخ به این نکته که بکارگیری نیروهای توانمند ، ارزشی و نخبه بومی حق جریان انقلابی این خطه می باشد اما ایثار و صبوری نیروهای اصولگرا و جبهه انقلاب مازندران و ارائه مشاوره کارساز به مدیریت ارشد استان می تواند در این روند سازنده کارگشا باشد.
امیدواریم استاندار مازندران با درایت و تدابیر احسنی که در وی سراغ هست با انتخاب نیروهای انقلابی و دلداده به امام و رهبری و تشنه خدمت جهادی به مردم شریف استان، نسبت به استقرار مدیران شایسته و اهل کاروتلاش، اقدام نماید و دل همه دوست داران اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاد و مسرور سازد .

داود عزتی
فعال رسانه ای مازندران

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر