امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۰/۹/۱۳ - ۰۸:۰۰ شناسه خبر : ۱۲۱۸۱
دبیر اجرایی نخستین جشنواره «مرد میدان» در مازندران خبر داد؛
ارسال ۴۵۰ اثر به نخستین جشنواره «مرد میدان» در مازندران دبیر اجرایی نخستین جشنواره «مرد میدان» در مازندران از ارسال ۴۵۰ اثر به اینجشنواره خبر داد.

«گلی کهنسال کلکناری» دبیر اجرایی نخستین جشنواره «مرد میدان» از ارسال ۴۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با موضوع ثبت خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس توسط فرزندان و نوادگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس در استان برگزار شد.

وی قالب آثار ارسالی را «فیلم کوتاه»، «فایل صوتی»، «عکس»، «خاطره» و «دلنوشته» اعلام کرد و گفت: این جشنواره به همت ستاد چهل‌ویکمین سال بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت در سطح استان مازندران برگزار شد.

کهنسال کلکناری ادامه داد: پس از ابلاغ سیاست‌ها و اهداف جشنواره، فراخوان تهیه و در سطح ادارت، دستگاه‌ها، موسسات فرهنگی، تشکلات مردمی در سطح استان منتشر و مورد استقبال واقع شد.

این مسئول با بیان اینکه پس از بررسی‌های لازم بر اساس مقررات جشنواره و داوری آثار، ۲۰ اثر در بخش‌های مختلف پذیرفته شد، بیان داشت: از برگزیدگان در مراسم اختتامیه ۲۵ آذر تقدیر به عمل می‌آید.

کهنسال کلکناری با عنوان اینکه آثار برگزیده برای رقابت در مرحله کشوری ارسال خواهد شد، گفت: این مراسم در تاریخ ۱۳ دی سالروز شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» برگزار می‌شود.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر