امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۱/۶/۱۷ - ۱۷:۱۷ شناسه خبر : ۱۳۲۲۰
طرح فدراسیون برای جام ملت‌ها؛
جواد نکونام سرمربی و کی‌روش مدیرفنی تیم ملی ایران! وارش نیوز/ فدراسیون فوتبال در نظر دارد بعد از مسابقات جام جهانی و پیش از حضور در جام ملتهای ۲۰۲۳ آسیا، جواد نکونام را به عنوان سرمربی و کارلوس کی‌روش را به عنوان مدیر فنی تیم ملی انتخاب کند.

 بعد از معرفی کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، نام جواد نکونام به عنوان یکی از گزینه‌های دستیاری او در این تیم مطرح شد.

نکونام که سابقه کاپیتانی و حتی دستیاری در تیم ملی ایران در دوران کی روش را دارد، این فصل سرمربی تیم فولاد خوزستان است با این حال این باشگاه تاکنون با جدایی این مربی مخالفت کرده است.

مشکل حضور نکونام در تیم ملی احتمالاً برطرف می‌شود ولی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری امروز خود خبری مهم و جدید را اعلام کرد.

وی گفت: در قرارداد فعلی ما با آقای کی روش، ایشان الان سرمربی ما در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا نیست. شاید از کی روش در جام ملت‌ها به عنوان مدیر فنی استفاده کنیم و از نکونام به عنوان سرمربی. صحبتش را داشتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: البته برای نکونام همچنان در حال رایزنی هستیم تا اتفاقی رخ بدهد. اگر فردا خبری شنیدید که نکونام به تیم ملی نمی‌آید تعجب نکنید ولی ان شاءالله مشکل حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ بعد از جام جهانی قطر و در زمستان امسال برگزار می‌شود؛ هنوز میزبان جدید این رقابت‌ها بعد از انصراف کشور چین مشخص نشده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر