امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۲
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۶/۲۳ - ۰۹:۴۱ شناسه خبر : ۱۳۲۸۳
استاندار مازندران:
رامسر هاب گردشگری مازندران می شود وارش- استاندار مازندران با اشاره به جاذبه های گردشگری رامسر گفت: این شهرستان به هاب گردشگری استان تبدیل می شود.

به گزارش وارشسید محمود حسینی پور در نشست با مسئولان شهرستان رامسر به به منظور جانمایی و بررسی ایجاد بزرگترین مرکز شهر سلامت کشور گفت: جانمایی توریسم سلامت در رامسر و تعیین مکانی برای ایجاد دبیرستان دارالفنون و شناسایی نخبگان از برنامه‌ها است.

وی افزود: مجموعه شهرستان رامسر فرصت‌های تاریخی زیادی دارد، طولانی‌ترین تاریخ منطقه را دارد، جلوه‌های بی نظیر طبیعت از گذشته‌های دور مورد توجه بوده است متأسفانه ظرفیت‌های اصلی رامسر در درونش نهفته و آزاد نشده است.

وی اظهار داشت: توریسم پذیری منطقه باعث ایجاد گرایش‌های مختلف گردشگری در رامسر شده و این شهرستان به هاب گردشگری استان مبدل و بزرگترین مرکز شهر سلامت کشور در رامسر ایجاد می‌شود.

استاندار مازندران با اظهار اینکه نگاه به جذب توریسم خارجی و بهره گیری همه استان‌های کشور از اهداف ایجاد این مرکز است، گفت: رامسر مردمانی با نگاه عمیق مهمان نوازی در منطقه داردو باید شرایط برای توسعه شهرستان در ابعاد مختلف فراهم شود ما برای توسعه فراگیر رامسر نگاه ویژه داریم.
وی بیان داشت: بازگشایی راه اشکورات به قزوین در دستور کار است و در آینده نزدیک سه استاندار مازندران گیلان و قزوین دور هم جمع خواهیم شد و رامسر کریدور شمال به جنوب خواهد شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر