امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۱/۸/۱۸ - ۱۰:۳۴ شناسه خبر : ۱۳۶۱۹
رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛
تهیه و اجرای راهبرد تحولی در سازمان بهزیستی وارش نیوز- رئیس سازمان بهزیستی کشور تهیه و اجرای راهبرد تحولی را از مهمترین اولویت های سازمان بهزیستی اعلام کرد.

 علی محمد قادری صبح چهارشنبه در نشست علمی و تخصصی مدیران ارشد و ستادی سازمان‌های بهزیستی کشور در ساری هدف برپایی این نشست را هم افزایی و همسویی استراتژیک میان ستاد برای بیانیه و منشور راهبردی بهزیستی در روستاها و شهرستان استان بیان کرد و گفت: مخاطبان سازمان بهزیستی از بهترین خلق خداوند هستند.

وی افزود: همکاران و مددکاران بهزیستی با پایبندی به خون شهیدان راهبرد تحولی را در سازمان بهزیستی اجرا خواهند کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه بهزیستی با مبتلایان به بیماری‌های مختلف سر وکار دارد، توجه و کمک به جامعه هدف این سازمان را امری ضروری دانست.

وی خدمات بهزیستی را اجتماعی برشمرد و گفت: باید حضور اجتماعی گروه‌های هدف بهزیستی را در جامعه فراهم کنیم و گروه‌های هدف نیازمند به مساعدت، معاونت و کمک دارد.

امام جمعه ساری توانمندسازی روحی و روانی مددجویان بهزیستی را مهم ذکر کرد و گفت: ارائه خدمات معنوی به این قشر الزامی است و علاوه براین باید به بهزیستی معنوی توجه کرد.

وی تصریح کرد: باید با مدارا و اخلاق با جامعه هدف بهزیستی رفتار کرد زیرا خدمت رسانی به این گروه دارای ثواب و ارزش محسوب می‌شود.

آیت الله لائینی با عنوان اینکه سازمان بهزیستی دارای وظایف متنوع است، گفت: این سازمان با جامعه هدفی که دارای گرفتاری‌های متعدد هستند و باید به این جامعه خدمت رسانی کرد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر