امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۹/۱۲ - ۱۳:۱۸ شناسه خبر : ۱۳۷۵۷
معاون استاندار مازندران اعلام کرد؛
جذب سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای ایجاد ۲۰۰ شغل در مازندران وارش نیوز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از جذب سرمایه گذاری برای ایجاد ۲۰۰ شغل با سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی در استان خبر داد.

 ، حسن خیریان پور صبح شنبه در کارگروه رفع موانع تولید در استانداری با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران در استان گفت: هرچند مدافع کامل بخش کشاورزی هستیم اما باید از سرمایه گذاران نیز حمایت شود.

وی با اظهار اینکه سرمایه گذاری که قصد سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی و قصد ایجاد ۲۰۰ شغل جدید دارد، باید مورد حمایت قرار گیرد، افزود: این کارخانه و واحد تولیدی ریالی وام نیاز ندارد و سنگ اندازی فراروی آن رفع شود.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی ساختمان یادآور شد: کمیسیون می‌تواند با نگاه صنعتی از سرمایه گذار حمایت کند و باید راهکاری اتخاذ تا از سرمایه گذار حمایت کند.

بخشی مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری مازندران نیز خواستار رفع مشکلات فراروی صنعتگران و سرمایه گذاران در استان شد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به رفع موانع اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات کارخانه‌های صنعتی باید اورژانسی رفع شود، گفت: چاره‌ای نداریم شرایط را برای جذب سرمایه گذار تسهیل کنیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر