امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۹/۱۴ - ۱۰:۲۰ شناسه خبر : ۱۳۷۷۴

مصرف گاز در مازندران به مرز هشدار رسید وارش نیوز/ مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد: مصرف گاز استان به علت سرمای هوا در روز گذشته از ۳۲ میلیون متر مکعب عبور کرد.

قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه مصرف گاز استان به علت سرمای هوا در روز گذشته از ۳۲ میلیون متر مکعب عبور کرد و به مرز هشدار رسیده است گفت: تاب آوری شبکه هم در صورت افزایش مصرف خواهد شکست و شبکه با اُفت مواجه خواهد شد.

وی افزود: اگر مصرف گاز در استان از مرز ۳۶ میلیون متر مکعب در روز عبور کند در مرحله نخست گاز مشترکان صنعتی قطع می‌شود.

مایلی رستمی با اشاره به اینکه امسال ۵۰ هزار مشترک خانگی و ۳۰۰ واحد صنعتی به مشترکان استان اضافه شد گفت: افزایش مشترکان و سرمای هوا از دلایل افزایش مصرف گاز در استان است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه تمامی ادارات و نهاد‌ها باید یک ساعت قبل از پایان ساعات کاری خود وسایل گرمایشی را خاموش کنند ادامه داد: بازرسان این شرکت بصورت نامحسوس تمامی دستگاه‌ها را زیر نظر دارند و در صورت مشاهده تخلف در مرحله نخست اخطار و در مرحله بعدی گاز این ادارات قطع می‌شود.

مایلی رستمی با بیان اینکه مازندران و استان‌های شمالی در انتهای خط شبکه گازرسانی کشور قرار دارند از مشترکان خانگی خواست دمای خانه خود را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه تنظیم کنند.

وی تصریح داشت: از 2 هزار ۹۸۸ روستای مازندران که قابلیت گازرسانی دارند تاکنون ۲ هزار و ۵46 روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

مایلی رستمی افزود: امسال بیش از ۱۰۰ روستا گازرسانی انجام خواهد شد و تا سال ۱۴۰۳ تمامی مناطق مازندران از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر