امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۱/۹/۱۶ - ۱۶:۰۵ شناسه خبر : ۱۳۷۹۰
رئیس حوزه هنری مازندران:
زبان هنر بهترین وسیله برای تبیین سلحشوری های شهید سلیمانی است وارش نیوز- رئیس حوزه هنری مازندران گفت: زبان هنر بهترین وسیله برای تبیین سلحشوری های سردار سلیمانی بین نسل های مختلف جامعه است.

  مهدی معصومی ظهر چهارشنبه در حاشیه ویژه برنامه کاروان هنری روایت حبیب در نکا با بیان اینکه زبان هنر با تولید محتوای مناسب می‌تواند سلحشوری و پایمردی سردار سلیمانی را در بین نسل جوان تبیین کند، افزود: مکتب سردار سلیمانی مکتب سیدالشهدا و مقاومت است که همچنان در عالم تشییع ادامه دارد.

وی افزود: زبان هنر به عنوان عامل اثر بخش در آگاهی بخشی بین نسل جوان می‌تواند مسیر مقاومت را به آیندگان منتقل کند.

به گفته رئیس حوزه هنری مازندران دومین کاروان هنری روایت حبیب به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در غالب برنامه‌های هنری، هنرهای نمایشی، پرده خوانی، نمایشگاه عکس، موسیقی و هنرهای تجسمی در سطح استان در حال اجرا است.

عبدالرضا بابایی فرماندار نکا نیز در ادامه حضور و آشنایی مردم به ویژه نسل نوجوان با سیره سردار سلیمانی را از جمله اهداف برگزاری مراسم روایت حبیب یاد کرد.

وی افزود: خون سردار سلیمانی خون جدیدی را در عالم تشییع و اسلام ساری و جاری کرده است که همین امر سبب شد جریان مقاومت با شدت بیشتری در بین مردم جهان اوج بگیرد.

فرماندار نکا متذکر شد: سردار سلیمانی از درجه سربازی به سرداری و شهادت رسید و اینگونه در بین مردم جاودانه شد همچنین برکت انقلاب اسلامی نیز به پاس جانفشانی این شهید گرانقدر ادامه خواهد داشت.

کاروان روایت حبیب به مدت سه روز در مازندران حضور دارد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر