امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۱/۹/۲۹ - ۱۰:۴۶ شناسه خبر : ۱۳۸۴۷
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد؛
اجرای ۷ پویش در قالب سوگواره «خانه مادری» در مازندران وارش نیوز- معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران از اجرای هفت پویش فاطمی تحت عنوان سوگواره «خانه مادری» در استان خبر داد.

 

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به اجرای پویش‌های مختلف در قالب سوگواره خانه مادری افزود: پویش خطبه فدکیه شامل تدبیر در فرازهای خطبه فدکیه بر اساس کتابچه، ارسال صورت سخنرانی با موضوع خطبه، ارسال کلیپ از مجلس قرائت خطبه، تبیین ولایت اجتماعی حضرت زهرا (س) از جمله موارد است.

وی پویش نوگلان فاطمی را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: حسینیه کودکان ویژه چهار تا ۹ ساله و خواندن شعر فاطمی، اجرای سرود نونهالان و نوجوانان و خواندن شعر حدیث کساء و پویش نذر فاطمی شامل ارسال تصاویر از طبخ و توزیع نذری و تبرکی در ایام فاطمیه از دیگر برنامه‌ها است.

حجت الاسلام درخشنده پویش عهد فاطمی را شامل ارسال کلیپ از قرائت عهدنامه دسته جمعی، روضه‌های خانگی، مساجد و حسینیه‌ها و هیئات مذهبی، پویش پرچم عزا شامل نصب پرچم سردرب منزل و نصب پوستر و پرچم روی ماشین را از دیگر پویش‌های فرهنگی و مذهبی ذکر کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران پویش شعر فاطمی شامل سرود، شعر و انتشار در فضای مجازی و پویش ختم فاطمی شامل ختم قرآن، صلوات و حدیث کساء از جمله برنامه است.

وی از علاقمندان خواست تا آثار ارسالی را در پیام رسان ایتا به آدرس farhangi_maz@ و یا به شماره ۰۹۰۱۸۳۰۰۲۹۵ ارسال کنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر