امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۱/۱۰/۷ - ۱۰:۲۰ شناسه خبر : ۱۳۸۹۲
مسئول بسیج هنرمندان مازندران:
۲ نمایش از مازندران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت وارش نیوز- مسئول بسیج هنرمندان مازندران از راهیابی دو نمایش صحنه ای و خیابانی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد.

 

حمید هراسانی  از راهیابی تولیدات بسیج هنرمندان مازندران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد و گفت: نمایش‌های «بی در کجایان» در بخش صحنه‌ای و «آکوستیک مین» و «جامانده» در بخش خیابانی تولید سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران در جشنواره سراسری تئاتر بسیج درخشیدند.

وی افزود: دو نمایش «بی‌در کجایان» و «آکوستیک مین» از سازمان بسیج هنرمندان مازندران به طور مستقیم به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند، همچنین در این جشنواره نمایش «جامانده» دیگر اثر مازندران به جشنواره ملی تئاتر ایثار راه یافت.

وی ادامه داد: در جشنواره سراسری تئاتر بسیج که در بوشهر برگزار شده بود، نمایش اکوستیک مین به کارگردانی حمید ناطقی و سحر محسنی در بخش خیابانی توانست جایزه دوم کارگردانی، دوم طراحی فضا، اول بازیگری گروهی را کسب کند و به طور مستقیم به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

هراسانی یادآور شد: همچنین در این بخش نمایش «جامانده» به کارگردانی محمد جواد رحمانی با کسب جایزه تقدیر بازیگری زن و کاندیدای موسیقی و کارگردانی توانست جواز حضور مستقیم در هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار را به دست آورد.

مسئول بسیج هنرمندان مازندران ادامه داد: در بخش صحنه‌ای سجاد بحری با نمایش «بی درکجایان» توانست رتبه اول و تندیس جشنواره در بخش‌های نویسندگی، کارگردانی، بازیگری مرد و طراحی صحنه و تقدیر بازیگری مرد را از آن خود کند و به عنوان نمایش برگزیده جشنواره به طور مستقیم به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یابد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر