امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۱/۱۰/۸ - ۰۹:۳۸ شناسه خبر : ۱۳۹۰۵
صعود یک شبه در جدول گلزنان؛
پیروزی پرگل پورتو و آتش بازی طارمی در آخرین بازی سال ۲۰۲۲ وارش نیوز/ تیم فوتبال پورتو در آخرین دیدار خود در سال ۲۰۲۲ با درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود به یک پیروزی پرگل دست یافت.

  در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم فوتبال پورتو میزبان تیم آروکا بود که این بازی با نتیجه پرگل ۵ بر ۱ به سود پورتو به پایان رسید.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت و با درخشش خود یکی از ارکان اصلی این برد پرگل بود. طارمی در این مسابقه سه گل به ثمر رساند و روی یکی دیگر از گلهای پورتو تاثیر مستقیم داشت.

پورتو ابتدا در دقیقه ۱ توسط اوتاویو به گل نخست رسید اما بعد از آن، نوبت طارمی بود که آتش‌بازی خود را در این مسابقه شروع کند. مهاجم ۳۰ ساله ایران در دقیقه ۱۸ گل دوم تیمش را به ثمر رساند و سپس در دقیقه ۳۴ موفق شد دروازه حریف را برای سومین بار باز کند.

پیروزی پرگل پورتو و آتش بازی طارمی در آخرین بازی سال ۲۰۲۲

در نیمه دوم هم طارمی به نمایش خوب خود ادامه داد. او در دقیقه ۵۰ روی اشتباه مدافعان حریف گل سوم خودش و گل چهارم پورتو را به ثمر رساند. در دقیقه ۷۰ هم طارمی با نفوذ از سمت راست دفاع آروکا ضربه‌ای را به توپ زد که بعد از برخورد با مدافع حریف وارد دروازه شد.

باوجود اینکه تماشاگران و گوینده ورزشگاه نام طارمی را روی این گل فریاد زدند اما گل پنجم پورتو به نام مدافع آروکا ثبت شد.

طارمی که پیش از این مسابقه با ۶ گل در رده هفتم جدول گلزنان حضور داشت، ۹ گله شد و در کنار «گونچالو راموس» مهاجم بنفیکا قرار گرفت.

پورتو آخرین بازی خود در سال ۲۰۲۲ را با این پیروزی پشت سر گذاشت و با یک بازی بیشتر نسبت به بنفیکا صدرنشین، با ۳۲ امتیاز در رده دوم باقی ماند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر