امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۱/۲۶ - ۰۹:۱۴ شناسه خبر : ۳۷۶

برگزاری نشست کمیته توزیع آب برای رفع مشکل کم آبی در رشت نشست کمیته توزیع آب کشاورزی برای رفع مشکل کم آبی شالیزار‌ها در رشت برگزار شد.

وارش نیوز:نشست کمیته توزیع آب کشاورزی برای رفع مشکل کم آبی شالیزار‌ها در رشت برگزار شد.

  محمد احمدی فرماندار رشت در نشست کمیته توزیع آب کشاورزی در رشت به همکاری بیشتر مسئولان آب کشاورزی با بخشداران تاکید کرد.

وی گفت: امروز همه مسئولان حوزه آب کشاورزی باید یک صدا و به دور از تقابل با یکدیگر همکاری کنند تا مشکل کم آبی شالیزار‌های گیلان رفع شود.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه ارقام و آمار ارائه شده توسط مسئولان نباید متفاوت باشد افزود: باید از همکاری دهیاران بخوبی استفاده کنیم و در صورت بروز وضعیت بحرانی آب از آن‌ها یاری بگیریم.

محمد احمدی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در آرامش بخشیدن به مردم و کشاورزان خاطر نشان کرد: به اداره برق گفته شده است که هیچ برقی در حوزه کشاورزی نباید به علت بدهی قطع شود.

در ادامه این نشست غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی یکی از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی هم گفت: از وجود دهیاران برای توزیع آب کشاورزی و ایجاد اتحاد بین کشاورزان بیش از بیش استفاده شود.

وی افزود: با توجه به مشکل کم آبی در کشور رسانه ملی مهم‌ترین و بهترین گزینه برای اطلاع رسانی از وضیعت آب و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آن است.

جبار کوچکی نژاد رییس مجمع نمایندگان گیلان و یکی از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای هم در این نشست با تاکید به برنامه ریزی دقیق تمام دستگاه برای زمان مشخص برای شخم و کشت افرود: با برنامه ریزی دقیق می‌توان مصرف آب کشاورزی را مدیریت کرد تا در یک زمان معین همه کشاورزان استان از خدمات رهاسازی آب سد سفید رود برخودار شوند و کشاورزی گیلان دچار مشکل نشود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر