امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۶/۱۷ - ۱۵:۴۳ شناسه خبر : ۸۷۵۲

شورای شهر محمودآباد نخواند/محمودآباد شهردار سفید می‌خواهد وارش نیوز/ محمودآباد شهری توریستی و ساحلی با دارا بودن ظرفیت‌های طلایی به شهری برخوردار اما محروم تبدیل شد.

به گزارش وارش نیوز/ یکی از سازمان‌های موثر در توسعه شهری بی شک شهرداری‌ها هستند و شهرداری‌ها با بکارگیری درست توان ذاتی خود می‌توانند یک شهر را به اوج رسانده یا بالعکس به زیر آورند.

در این میان شهرداری محمودآباد با نظارت شورای اسلامی شهر در سه سال اخیر منشا خدماتی بوده که ناگزیر انتقاداتی نیز در این بین وجود دارد که کسی نمی‌تواند منکر آن باشد.

اکنون که سال چهارم این دوره از شورا عمر خود را سپری می‌کند، شهردار سابق محمودآباد به دلایلی از سمت خود استعفا نمود که از فردای روز استعفا موضوع انتخاب شهردار بعدی به بحثی داغ و هیجانی در محافل مختلف مبدّل شد.

با این توضیحات قابل بیان است که نام افرادی در رسانه‌ها برای تصدی مسئولیت شهرداری مطرح شد که از انصاف اگر نگذریم جای تعجبی بسیار برجای گذاشت.

افرادی که در گذشته گرفتار موضوعاتی ابهام انگیز در کارنامه خدمتی خود شدند و نکته تعجب آور ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که بر اساس شنیده‌ها، نام‌های مساله دار در روزهای اخیر جدی‌تر مطرح شده است.

سوال این است که در سال آخر شورا و شرایط حساس کنونی، زمانی برای آزمون وجود دارد؟

به شورای محترم شهر بگویید که آقایان؛ کمتر از یکسال به پایان دوره شما مانده است و انتظار مردم این است تا با انتخابی درست، عقلانی، آگاهانه سرنوشت این شهر را درست رقم بزنید و فردی با کارنامه درخشان و پیشانی سفید را به مسند شهرداری بنشانید.

ارسالی از شهروند محمودآبادی

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر