امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۸
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۹/۷/۱۵ - ۱۶:۵۵ شناسه خبر : ۹۲۶۸

مدیر باشگاه السد خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد تهران- وارش نیوز- مدیر باشگاه السد در اظهار نظری اعلام کرده که این باشگاه هم بابت حضور بازیکنان جدید پرسپولیس به ای‌اف‌سی شکایت کرده بوده است.

به گزارش وارش نیوز، پس از پیروزی شیرین پرسپولیس برابر النصر عربستان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه عربستانی بابت حضور بازیکنان جدید در ترکیب پرسپولیس با وجود محرومیت این باشگاه و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش به ای‌اف‌سی شکایت کرد.

همین مساله باعث شده تا هیجانات و نگرانی‌هایی در این باره به وجود بیاید. حتی کنفدراسیون فوتبال اسیا از باشگاه پرسپولیس خواسته تا مستندات خود را ارسال کند. اما در این بین نواف العسیوی، خبرنگار شناخته شده عربستانی اظهار نظری جالب را از مدیر باشگاه السد منتشر کرده است.

مدیرکل باشگاه قطری در اظهار نظری اینطور گفته است: "بعد از باخت در برابر پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا درباره حضور بازیکنان جدید پرسپولیس در ترکیب این تیم جویا شدیم و سپس متوجه شدیم که پرسپولیس قانونی عمل کرده است."

این اظهار نظر مهم تا حد بسیار زیادی خیال پرسپولیس و هوادارانش را راحت می‌کند. بدین ترتیب سرخپوشان تهرانی خطایی مرتکب نشده‌اند و می‌توانند بدون نگرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا فکر کنند مگر اینکه تصمیم جدید و عجیبی از سوی AFC اتخاذ شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر