امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نور چالش اصلی این شهرستان را مانند دیگر استان‌های شمالی، پسماند دانست و گفت: متاسفانه به دلیل بالا بودن سطح آب در شهرهای ساحلی در حوزه پساب‌ها دچار چالش هستیم، البته پایش‌ها توسط همکاران به صورت مستمر انجام می‌شود و برای مکان‌هایی که دچار مشکل هستند جهت مدیریت پساب اخطار صادر می‌شود تا نسبت به سیستم تصفیه فاضلاب اقدام کنند.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۳:۰۷
رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران و نماینده تام‌الاختیار آزمون سراسری گفت: در کنکور امسال ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ۲۴ هزار و ۴۱۷ داوطلب زن و ۱۴ هزار و ۹۳ داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی هستند.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۳:۰۲
لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره سرنوشت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته و مراعا ماندن این موضوع در این کمیسیون پرداخت.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۲:۵۸
فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
منتخب نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس آینده می‌تواند با هماهنگی اصناف و اتحادیه‌های کارگری و نهادهای دیگر هم قانون کار را بازبینی کند و هم برای نظام پرداخت حقوق و دستمزدهای کارگری برنامه‌ریزی‌ داشته باشد که در نهایت به نفع این قشر تمام شود و مشکلات آنان در این شرایط اقتصادی تا حد امکان کاهش یابد.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۲:۵۲
یک هکتار از اراضی ملی در بابل آزادسازی شد
یک هکتار از اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل آزاد سازی شد.
۱۴۰۳/۲/۵ - ۲۱:۵۱
چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شد
فعالان صنعت چای با انتقاد از افزایش حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده این محصول، تاکید کردند که این مساله منجر به ایجاد چالش در بازار چای خواهد شد.
۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۴
ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» برخی کالاهای حوزه‌ی جهاد کشاورزی اعلام شد
۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۲
وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
مدیر عامل شرکت قند بیستون گفت: با وجود اینکه خرید تضمینی چغندر از ۱۰ روز گذشته و کارخانجات اقدام به خرید و تولید شکر کرده اند اما نرخ جدید شکر اعلام نشده است و کارخانجات نمی دانند به چه قیمت محصول خود را به بازار عرضه کنند
۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۰
همزمان با روز ملی خلیج فارس؛
بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
همزمان با «روز ملی خلیج فارس» بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شده و دومین نشست هم اندیشی یاوران حفظ ذخایر ژنتیکی و زیستی با محوریت مشارکت مردمی در حفظ تنوع زیستی دریایی برگزار می شود.
۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۳۰
کارشناس سازمان غذا و دارو؛
هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
کارشناس فرآورده‌های آرایشی سازمان غذا و دارو، به خانم‌ها بابت استفاده افراطی از رژ لب هشدار داد.
۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۲۰