امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۴
امام جمعه سرخ رود ؛
تعریض محور آمل-سرخ‌رود برای جلوگیری از تصادفات نیازمند بودجه ملی است
امام جمعه سرخ رود با اظهار اینکه تعریض محور آمل-سرخ‌رود برای جلوگیری از تصادفات نیازمند بودجه ملی و حمایت مسئولین است ، بیان کرد : مسئولان منطقه دنبال آمار کشتار جاده‌ها نباشند.
۱۴۰۳/۵/۵ - ۱۶:۴۶
بلاتکلیفی کارخانه حریر قائمشهر با فعالیت ۵۰ ساله
شهردار قائم‌شهر با تأکید بر اجرای تغییر کاربری واحد تولیدی حریر این شهر و واگذاری آن به یکی از شهرک‌های صنعتی از بلاتکلیفی و راکد ماندن این واحد تولیدی خبر داد.
۱۴۰۳/۵/۵ - ۱۶:۳۷
آب بطری شده مفید یا مضر؟/از بطری‌های پلاستیکی فقط یک بار استفاده کنید!
کارشناس تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در سال‌های اخیر، نگرانی‌ها در مورد ایمنی آب بطری‌شده افزایش یافته است، گفت: میکروپلاستیک‌های آب بطری‌شده به دلیل خطرات بالقوه‌ای برای سلامتی افراد به یک نگرانی مهم تبدیل شده‌ و باید کمتر مصرف شود.
۱۴۰۳/۵/۵ - ۱۶:۲۴
وزیر نیرو اعلام کرد؛
بازگشت ۶ واحد نیروگاهی به چرخه تولید/ درخواست از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف برق
وزیر نیرو با بیان اینکه در هفته پیش رو قله‌های جدیدی در مصرف برق ایجاد می‌شود، از اضافه شدن ۶ واحد نیروگاهی بزرگ به چرخه تولید خبر داد و گفت: از عموم مشترکان درخواست می‌کنیم با صرفه‌جویی در مصرف برق، فرزندان خود را در این صنعت برای تأمین برق پایدار و حداکثری برای بخش‌های مختلف یاری دهند.
۱۴۰۳/۵/۵ - ۱۶:۱۹
پزشکیان: باید به وعده ها صادقانه عمل کنم/ مرا نقد کنید و اشکالات را بگویید
مسعود پزشکیان در همایش سپاس با بیان اینکه باید به آنچه گفتم صادقانه عمل کنم، گفت: لطفا زیاد از من تعریف نکنید، تلاش نکنید بیش از آنچه هستم، مرا بزرگ کنید.اگر حق و انصاف را رعایت کنیم و به نخبگان، توانمندان، تولیدکنندگان و کارخانه دارها میدان بازی دهیم، ایرانی قادر است عزت را مجددا به این خاک برگرداند.
۱۴۰۳/۵/۵ - ۱۶:۱۴
هشدار زرد هواشناسی برای مناطق ساحلی کشور
سازمان هواشناس نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج در آب‌های شمال و جنوب کشور هشدار داد.
۱۴۰۳/۵/۵ - ۱۵:۵۹
درباره ویروس «نیپا» چه می‌دانیم؟
رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره ویروس «نیپا» (Nipah) که گفته می شود اخیرا مقامات بهداشتی هند را در حالت آماده باش قرار داده، توضیح داد.
۱۴۰۳/۵/۵ - ۱۵:۵۶
ترافیک سنگین در محور چالوس و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و از ترافیک سنگین در محور چالوس و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه خبر داد.
۱۴۰۳/۵/۵ - ۱۵:۵۲
محور کندوان یک طرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت: اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در حال اجرا است و براین‌اساس کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود.
۱۴۰۳/۵/۵ - ۱۵:۳۹
«پایتخت ۷» پس از ۵ سال پیش تولید سنگینی دارد
رییس مرکز سیمافیلم با اعلام اینکه «پایتخت ۷» در آینده بسیار نزدیکی کلید می خورد، درباره جزئیات تولید این سریال، نگارش فیلمنامه و روند پیش تولید آن که بعد از پنج سال از سر گرفته می شود، توضیحاتی را بیان کرد.
۱۴۰۳/۵/۵ - ۱۵:۳۹