امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
عضو اتاق بازرگانی ایران:
ریزش قیمت دلار در روزهای آینده ادامه خواهد داشت
عضو اتاق بازرگانی ایران معتقد است با توجه به شرایط کنونی و اقدامات بانک مرکزی می‌توان همچنان امید زیادی به کاهش بیشتر قیمت دلار و آرامش بازار ارز داشت.
۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۲۴
اسلامی با تشریح تکمیلی جزئیات انتخابات ۱۴۰۳ مطرح کرد
احتمالا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ الکترونیکی برگزار شود
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با روند موفق انتخابات الکترونیک می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.
۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۱۹
ایران جزو ۱۰ کشور برتر تولیدکننده فولاد است
رئیس کمیسیون فولاد و معدن اسکوکواکس با بیان اینکه ایران جزو پنج کشور اول دارای بزرگترین معادن و جزو ۱۰ کشور اول تولید کننده فولاد است، گفت: ایران از معدود کشورهایی است که زنجیره کامل تولید فولاد را دارد.
۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۱۴
معاون جهادکشاورزی استان:
مازندران قطب تولید محصولات کشاورزی است
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران از تقویت چشم اندازهای مربوط به زنجیره‌های ارزش در بخش کشاورزی این استان خبرداد.
۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۰۴
رئیس بنیاد نخبگان مازندران:
دولت سیزدهم توجه ویژه به نخبگان دارد
رئیس بنیاد نخبگان مازندران با اشاره به اینکه بنیاد ملی نخبگان برای ۴ حوزه شناسایی، هدایت، حمایت و بهره‌گیری در حال حاضر در قالب ۶۸ بسته فعالیت‌می‌کند، گفت: تعداد برگزیدگان ما قبل از دولت سیزدهم ۱۲۲۳ نفر بود اما اکنون بالغ بر ۲۰۱۲ نفر شده است.
۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۴:۵۵
دولت برای تکمیل نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق نکا مصمم است
استاندار مازندران گفت: طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق وابسته به نیروگاه شهید سلیمی نکا با جدیت در دست ساخت بوده و دولت برای تکمیل آن مصمم است.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۰۹
سی‌ان‌جی کوتاه‌ترین راه برای رفع ناترازی و کاهش مصرف بنزین
یکی از مشکلات کنونی کشور ناترازی سوخت به خصوص بنزین است که روند مصرفی آن نیز در حال افزایش است؛ در حالی که از ۴۰ میلیون مترمکعب ظرفیت سی‌ان‌جی کشور، فقط ۲۰ میلیون مترمکعب آن استفاده می‌شود و می‌تواند با دوگانه‌سوز کردن خودروها، ناترازی بنزین را روزانه ۲۰ میلیون لیتر کاهش دهد.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۰۶
مدیرعامل انجمن اتیسم مطرح کرد:
برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
سومین رویداد «هم مسیر اتیسم» با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و انجمن اتیسم ایران برگزار شد.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۴:۱۵
نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
نایب رئیس کارگروه سلامت دیجیتال فرهنگستان علوم پزشکی ایران، از آزمایشگاه‌های بالینی و پزشکی هوشمند به عنوان یکی از پایه‌های مهم در تشخیص و مدیریت بیماری‌ها نام برد.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۴:۱۱
محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۳:۳۹