امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
به دنبال یک اختلال سراسری؛
اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
طی روزهای اخیر به دلیلی نامعلوم اپل آی دی برخی کاربران اپل از کار افتاده و آنها نمی توانند وارد حساب کاربری خود شوند.
۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۶:۰۵
شرایط تحصیل دختران متاهل در مدارس روزانه
مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه دختران ازدواج کرده می‌توانند در شیفت عصر مدارس دولتی و از راه دور ثبت‌نام کنند گفت: طبق آیین نامه اجرایی، این افراد اجازه دارند با رعایت ملاحظاتی، در مدارس روزانه نیز ادامه تحصیل دهند
۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۶:۰۳
با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم
جدای از ذائقه در خیلی از مواقع رفتارهای غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی در بچه‌ها است.
۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۴۸
رصد کمبودهای دارویی با راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری
معاون برنامه‌ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به راه‌اندازی سامانه بر خط اعلام کمبودهای کشوری گفت: با راه‌اندازی این سامانه اطلاعات دقیق کمبودهای دارویی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در دسترس قرار می‌گیرد.
۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۳۶
شرایط تحصیل دختران متاهل در مدارس روزانه
مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه دختران ازدواج کرده می‌توانند در شیفت عصر مدارس دولتی و از راه دور ثبت‌نام کنند گفت: طبق آیین نامه اجرایی، این افراد اجازه دارند با رعایت ملاحظاتی، در مدارس روزانه نیز ادامه تحصیل دهند.
۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۳۱
عضو اتاق بازرگانی ایران:
ریزش قیمت دلار در روزهای آینده ادامه خواهد داشت
عضو اتاق بازرگانی ایران معتقد است با توجه به شرایط کنونی و اقدامات بانک مرکزی می‌توان همچنان امید زیادی به کاهش بیشتر قیمت دلار و آرامش بازار ارز داشت.
۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۲۴
اسلامی با تشریح تکمیلی جزئیات انتخابات ۱۴۰۳ مطرح کرد
احتمالا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ الکترونیکی برگزار شود
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با روند موفق انتخابات الکترونیک می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.
۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۱۹
ایران جزو ۱۰ کشور برتر تولیدکننده فولاد است
رئیس کمیسیون فولاد و معدن اسکوکواکس با بیان اینکه ایران جزو پنج کشور اول دارای بزرگترین معادن و جزو ۱۰ کشور اول تولید کننده فولاد است، گفت: ایران از معدود کشورهایی است که زنجیره کامل تولید فولاد را دارد.
۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۱۴
معاون جهادکشاورزی استان:
مازندران قطب تولید محصولات کشاورزی است
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران از تقویت چشم اندازهای مربوط به زنجیره‌های ارزش در بخش کشاورزی این استان خبرداد.
۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۰۴
رئیس بنیاد نخبگان مازندران:
دولت سیزدهم توجه ویژه به نخبگان دارد
رئیس بنیاد نخبگان مازندران با اشاره به اینکه بنیاد ملی نخبگان برای ۴ حوزه شناسایی، هدایت، حمایت و بهره‌گیری در حال حاضر در قالب ۶۸ بسته فعالیت‌می‌کند، گفت: تعداد برگزیدگان ما قبل از دولت سیزدهم ۱۲۲۳ نفر بود اما اکنون بالغ بر ۲۰۱۲ نفر شده است.
۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۴:۵۵