امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۳:۳۹
سردار کمالی اعلام کرد؛
جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان را اعلام کرد.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۳:۳۳
بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: سال گذشته بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی استان بهره‌مند شدند.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۲:۵۰
خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
روانشناس بالینی و مدرس دانشگاه در خصوص ارتباط بین خواب و خلق‌وخو در نوجوانان گفت: در بسیاری از افراد، خواب ناکافی در بلندمدت منجر به عوارض جسمانی متعددی از جمله سردرد، خستگی، تغییرات هورمونی و به طور کلی افزایش احتمال بیماری‌ها می‌شود. همچنین عوارض روان‌شناختی شامل گیجی و سردرگمی، تحریک‌پذیری روانی، پرخاشگری، عدم تمرکز، اضطراب، افسردگی و ضعف حافظه نیز گزارش شده است.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۲:۴۷
رئیس کل دادگستری مازندران:
دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و افزود: متهمین پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۲:۴۴
والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار کم است و باید در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به عنوان آخرین تورنمنت برای کسب سهمیه، عملکردی متفاوت داشته باشد و در اکثر مسابقاتش برنده از زمین خارج شود.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۲:۰۶
امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۲ استان طی چهار روز گذشته خبرداد.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۲:۰۱
طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
معاون نظارت بر امور دادسراها و ضابطان دادستانی کل کشور از آغاز طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور خبر داد و گفت: به منظور کاهش اطاله دادرسی طرح تعیین تکلیف پرونده‌های رسوبی در مراجع انتظامی کشور امسال اجرا می‌شود.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۱:۵۷
دانشجویان و اساتیدِ ایرانی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت اصلی خود بدانند
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۱:۴۶
اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟ اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
به دنبال برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در روزهای پنچ شنبه و جمعه و ایجاد سوالاتی درباره وضعیت اینترنت هنگام برگزاری کنکور، رئیس سازمان سنجش کرد که اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود؛ مسئله ای که رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات هم به آن اشاره و اعلام کرد در مقابل قطع اینترنت برای کنکور ایستاده اند.
۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۵۵