امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای
رئیس سازمان چای کشور از تاخیر در برداشت برگ سبز چای به دلیل بارندگی‌ها و سردشدن هوا و افزایش ۳۰ درصدی قیمت خرید هر کیلوگرم برگ سبز چای نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تولید برگ سبز چای امسال همانند سال گذشته حدود ۱۴۵ هزار تن برآورد می‌شود.
۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۵:۱۶
صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: اصلاح روشنایی معابر در دو استان آغاز شده و ۷ استان دیگر نیز در برنامه است.
۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۵:۱۵
مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
کارشناس حوزه مسکن گفت: در استفاده از سامانه خودنویس مستاجران مراقب کلاهبرداری‌ها باشند.در برنامه تهران ۲۰ رسانه ملی با حضور کارشناسان و مسئولان در رابطه با سامانه خود نویس نکاتی مطرح شد.
۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۵:۱۲
آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان این که، افزون بر سه هزار انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در مازندران شناسایی شده است از عزم جدی این شرکت برای مقابله با پدیده "آب دزدی" خبر داد.
۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۳۶
استاندار مازندران: کُشتی جلوه‌ای از تمدن ایران است
استاندار مازندران با بیان این که کُشتی ورزش تمدنی ایران است، گفت: حمایت از این رشته ورزشی یک ضرورت محسوب می شود.
۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۳۳
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران:
۵۹ قلم دارویی جدید بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش بیمه قرار گرفت
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ۵۹ قلم دارویی جدید بیماران خاص و صعب العلاج از جمله دیابت، فشارخون و بیماری‌های روانی تحت پوشش بیمه قرار گرفت.
۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۳۰
در نشست هم اندیشی استانداران مطرح شد؛
استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
وزیر کشور وظیفه استانداری‌ها را متولّی‌گری در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: استانداران باید در صف مقدم مبارزه با معضلات و آسیب‌های اجتماعی باشند. از این رو نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع با خصوصیات کیفی و کمّی هستیم.
۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۲۷
در مرکز پاسخگویی برخط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری؛
مطالبات حق التدریس‌ها را تا آخر اردیبهشت پرداخت می‌شود/ خبر خوش صحرایی برای معلمان
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود،گفت: باقی‌مانده مطالبات حق التدریس‌ها را تا آخر اردیبهشت صفر می کنیم.
۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۲۲
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران:
برای حذف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام می‌کنیم
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به شروع پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» که از اقدامات فرهنگی برای داشتن زمین پاک است، گفت: مطابق آیین‌نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستکی، توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع بوده و سازمان حفاظت محیط زیست سعی دارد با هماهنگی و فرهنگ سازی با پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» در هفته زمین پاک نسبت به عملی شدن این اقدام از طریق اقناع افکار عمومی اقدام کند.
۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۱۸
سگ‌های بلاصاحب و دردسرهای عظیم
معضل سگ‌های بلاصاحب موضوعی است که در یکسال اخیر برای شهرهای مازندران به چالش تبدیل شده است و هر روز با نبود مدیریت صحیح این چالش در حال تبدیل شدن به بحران است.
۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۱۴