امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۷
دولت برای تکمیل نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق نکا مصمم است
استاندار مازندران گفت: طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق وابسته به نیروگاه شهید سلیمی نکا با جدیت در دست ساخت بوده و دولت برای تکمیل آن مصمم است.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۰۹
سی‌ان‌جی کوتاه‌ترین راه برای رفع ناترازی و کاهش مصرف بنزین
یکی از مشکلات کنونی کشور ناترازی سوخت به خصوص بنزین است که روند مصرفی آن نیز در حال افزایش است؛ در حالی که از ۴۰ میلیون مترمکعب ظرفیت سی‌ان‌جی کشور، فقط ۲۰ میلیون مترمکعب آن استفاده می‌شود و می‌تواند با دوگانه‌سوز کردن خودروها، ناترازی بنزین را روزانه ۲۰ میلیون لیتر کاهش دهد.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۵:۰۶
مدیرعامل انجمن اتیسم مطرح کرد:
برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
سومین رویداد «هم مسیر اتیسم» با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و انجمن اتیسم ایران برگزار شد.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۴:۱۵
نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
نایب رئیس کارگروه سلامت دیجیتال فرهنگستان علوم پزشکی ایران، از آزمایشگاه‌های بالینی و پزشکی هوشمند به عنوان یکی از پایه‌های مهم در تشخیص و مدیریت بیماری‌ها نام برد.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۴:۱۱
محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۳:۳۹
سردار کمالی اعلام کرد؛
جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان را اعلام کرد.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۳:۳۳
بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: سال گذشته بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی استان بهره‌مند شدند.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۲:۵۰
خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
روانشناس بالینی و مدرس دانشگاه در خصوص ارتباط بین خواب و خلق‌وخو در نوجوانان گفت: در بسیاری از افراد، خواب ناکافی در بلندمدت منجر به عوارض جسمانی متعددی از جمله سردرد، خستگی، تغییرات هورمونی و به طور کلی افزایش احتمال بیماری‌ها می‌شود. همچنین عوارض روان‌شناختی شامل گیجی و سردرگمی، تحریک‌پذیری روانی، پرخاشگری، عدم تمرکز، اضطراب، افسردگی و ضعف حافظه نیز گزارش شده است.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۲:۴۷
رئیس کل دادگستری مازندران:
دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و افزود: متهمین پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۲:۴۴
والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار کم است و باید در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به عنوان آخرین تورنمنت برای کسب سهمیه، عملکردی متفاوت داشته باشد و در اکثر مسابقاتش برنده از زمین خارج شود.
۱۴۰۳/۲/۸ - ۱۲:۰۶