امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۷
آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در ۱۸ استان
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور نسبت به بارش شدید باران در ۱۸ استان کشور طی ۲روز آتی هشدار داد و از آماده‌باش امدادگران و دستگاه‌های خدماتی خبر داد.
۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۲۱:۴۰
از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
رئیس پلیس فتای فراجا در مازندران با اشاره به انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری از مسدود کردن ۳۵ میلیارد ریال وجوه حاصل از برداشت‌های غیر مجاز اینترنتی با اقدام به موقع مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتای استان خبر داد.
۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۲۱:۳۶
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد برای دست‌ یافتن به سلامتی مطلوب باید روزی چهار ساعت را به درجاتی از فعالیت بدنی اختصاص دهید.
۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۲۱:۳۱
سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
طبق اعلام بانک مرکزی، سقف تراکنش بانکی روزانه بسته به نوع انجام عملیات تراکنش از پنج تا ۴۰۰ میلیون تومان متغیر است. همچنین سقف خرید روزانه از طریق دستگاه خودپرداز از ۵۰ میلیون برای هر کارت تا ۲۰۰ میلیون تومان برای تمام کارت‌های هر فرد متغیر است.
۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۲۱:۲۲
برقراری درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تاکید بر برقراری درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی، در عین حال آخرین وضعیت درمان و تولید داروی ایرانی بیماران SMA را تشریح کرد.
۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۲۱:۱۸
بهره‌برداری از دو طرح آبی تا تابستان امسال/ تاثیرات سد چم‌شیر بر کیفیت آب رودخانه زهره
رئیس حوضه آبریز رودخانه زهره- جراحی و حوضه‌های جنوبی از آبگیری و افتتاح دو پروژه آبی تا تابستان امسال خبر داد و گفت: در حوضه بلوچستان جنوبی مشکل کمبود آب نخواهیم داشت، اما در استان هرمزگان در تامین آب کشاورزی تا حدودی با مشکل مواجه هستیم.
۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۴۵
مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی:
میزان خسارت مزارع گندم ناشی از سیل استان‌های جنوبی به‌زودی اعلام می‌شود
مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه خسارت ناشی از بارندگی‌های اخیر به ۲۰۰ هزار تن گندم در استان خوزرستان صحت ندارد، گفت: هنوز گزارش تکمیلی از میزان خسارت‌ها به دلیل سیل و بارش‌ها در استان‌های جنوبی نهایی نشده و به‌زودی میزان آن اعلام خواهد شد.
۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۴۲
اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
آزمون استخدام جذب مشاور و مربی تربیت بدنی برگزار شد که نتایج اولیه نیمه خرداد اعلام می‌شود همچنین آزمون استخدامی دیگر آموزش و پرورش، ۲۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۱:۳۲
مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد.
۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۱:۳۰
کولیوند خبر داد؛
بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
رییس جمعیت هلال‌احمر، از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت هلال احمر خبر داد.
۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۱:۲۶