امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۲
بالگرد حامل رئیس‌جمهور دچار سانحه شد+ اسامی همراهان
بالگرد حامل رئیس‌جمهور که برای افتتاح ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز به این شهر عازم شده بود در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.
۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۲۰:۴۶
نگاهی به یافته‌های یک پژوهش؛
داروی قاتل؛ «متادون» و سالی حدود سه هزار قربانی
بیشترین آمار مرگ‌ومیر ناشی از سوءمصرف متادون در سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ به ازای هر یک میلیون تن به ترتیب مربوط به سه استان کرمانشاه (به میزان ۱۷۸.۲)، لرستان (۱۳۹) و کهگیلویه و بویراحمد (۱۱۹.۴) نفر بوده است.
۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۲۰:۴۲
تاریخ اعزام مشمولان اعزامی پایه خدمتی خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ باید روز سه‌شنبه هفته جاری در محل و مراکز درج شده در برگه معرفی‌نامه مشمولان حضور یابند.
۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۲۰:۳۷
مدیریت بهتر قند خون با انسولین‌های نسل جدید
یک فوق تخصص غدد گفت: مصرف انسولین‌های نسل جدید به مدیریت بهتر قند خون افراد دیابتی کمک می‌کند که نتیجه این اتفاق، بالا رفتن و بهبود کیفیت زندگی آنهاست.
۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۲۰:۳۴
ضبط ۵۰ هزار دلار قاچاق در فرودگاه امام خمینی (ره)
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از ضبط ۵۰ هزار و ۱۵۰ دلار و چهار هزار و ۷۰۰ یورو به ارزش ۱۴ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال و محکومیت ۲۹ میلیارد و ۶۳ میلیون ریالی قاچاقچی ارز خبر داد.
۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۲۰:۳۱
شکارچیان غیرمجاز در فیروزکوه دستگیر شدند
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از دستگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در گشت و پایش محیط بانان منطقه حفاظت شده ارجمند خبر داد.
۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۲۰:۲۹
رئیس ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون:
تمام دستگاه‌ها برای امنیت شغلی کارگران پای کار باشند
رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امنیت شغلی کارگران دغدغه ماست و همه دستگاه‌ها باید جهادی پای کار باشند.
۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۲۰:۱۶
مادرمه مازنی‌ها در راه یونسکو
رونمایی از سنت قدیمی«مادرمه» که پاگشای خانه‌ها هنگام تحویل سال جدید و فرا رسیدن نوروز باستانی در مازندران است، با پیگیری‌های دانشگاه شمال آمل و همکاری دفترکمیسیون ملی یونسکو ایران برای ثبت در فهرست آثار ناملموس ملی ایران و نیز جهانی وارد مرحله اجرایی شد.
۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۲۰:۱۴
پایداری در بازار عرضه و تقاضای مرغ/ برنامه‌ریزی برای تامین نهاده شش ماهه دوم سال
وزیر جهادکشاورزی بازسازی زنجیره تولید مرغ در سال گذشته را موفقیت‌آمیز خواند و رفع نقایص در مرغ اجداد، جوجه‌ریزی و تامین نهاده را عامل تثبیت بازار و پایداری عرضه و تقاضا در ماه‌های اخیر دانست.
۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۹:۴۷
قیمت شکر بسته‌بندی، فله و وارداتی اعلام شد
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی قیمت شکر بسته‌بندی، فله و وارداتی را اعلام کرد.
۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۹:۴۲