امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۹
دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری اراذل و اوباشی که باعث درگیری و اخلال در نظم عمومی بیمارستان های خاتم و امام بودند، خبر داد.
۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۲۲:۰۱
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران خبرداد:
آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
۳۲ مرکز خرید در مازندران تجهیز و آماده آغاز عملیات خرید تضمینی گندم هستند
۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۵:۴۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خبرداد:
پایان بــرق‌دزدی در مازنــدران با شناسایی سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکین برق در مازندران گفت: سه هزار انشعاب غیرمجاز مشترکین برق در مازندران شناسایی شد.
۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۵:۴۱
پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب / ارتباط بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها
مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت ضمن تاکید بر اهمیت سلامت دهان و دندان و لزوم اولویت بخشیدن به این موضوع در سیاست‌گذاری‌های سلامت کشورها، در عین حال ارتباط بیماری‌های مزمن دهان و لثه‌ها را با سلامت مغز، قلب، دستگاه گوارش و حتی بروز برخی سرطان‌ها تشریح کرد.
۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۰:۵۹
حمایت از بیماران خاص، نقطه عطف خدمات دولت / وضعیت تامین داروهای تالاسمی
رییس سازمان غذا و دارو، حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج را نقطه عطف خدمات دولت سیزدهم در حوزه سلامت خواند و درباره تامین داروهای بیماران تالاسمی توضیح داد.
۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۰:۵۴
قیمت‌های جهانی مواد غذایی به کدام سو می‌رود؟
محققان پیش‌بینی کردند تورم جهانی قیمت مواد غذایی به آرامی ادامه یابد که به کمک عواملی از جمله کند شدن رشد اقتصادی چین، بهبود قیمت کودهای شیمیایی و کاهش انتظاری نرخ‌های بهره ایالات‌ متحده یک موهبت برای کشورهای متکی به واردات است.
۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۰:۵۰
آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در ۱۸ استان
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور نسبت به بارش شدید باران در ۱۸ استان کشور طی ۲روز آتی هشدار داد و از آماده‌باش امدادگران و دستگاه‌های خدماتی خبر داد.
۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۲۱:۴۰
از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
رئیس پلیس فتای فراجا در مازندران با اشاره به انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری از مسدود کردن ۳۵ میلیارد ریال وجوه حاصل از برداشت‌های غیر مجاز اینترنتی با اقدام به موقع مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتای استان خبر داد.
۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۲۱:۳۶
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد برای دست‌ یافتن به سلامتی مطلوب باید روزی چهار ساعت را به درجاتی از فعالیت بدنی اختصاص دهید.
۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۲۱:۳۱
سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
طبق اعلام بانک مرکزی، سقف تراکنش بانکی روزانه بسته به نوع انجام عملیات تراکنش از پنج تا ۴۰۰ میلیون تومان متغیر است. همچنین سقف خرید روزانه از طریق دستگاه خودپرداز از ۵۰ میلیون برای هر کارت تا ۲۰۰ میلیون تومان برای تمام کارت‌های هر فرد متغیر است.
۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۲۱:۲۲