امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
اعلام جزییات اجرای طرح ترافیک نوروزی در راه‌های مازندران
رییس پلیس راه مازندران از اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی ویژه نوروز تا روز چهارشنبه ۱۵ فروردین آینده در راه‌های استان خبر داد.
۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۱
پیش‌بینی بازار مسکن در سال ۱۴۰۳؛ آرام و متعادل به یک شرط
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک ضمن پیش‌بینی بازار مسکن کشور در سال آینده، گفت: میانگین درآمد مشاوران املاک حدود ۱۵ میلیون تومان در ماه است.
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۲
پای کتاب به مراکز گردشگری مازنــدران باز شد
برای نخستین بار مراکز اقامتی و گردشگری مازندران از سوی دوستداران کتاب مجهز به کتابخانه و کتاب‌های غنی فرهنگی و گردشگری استان شده است.
۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۵
نتایج اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای فاقد بیمه
معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: از آغاز اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث نفت گازسوز تاکنون، ۵۶ هزار خودروی فاقد بیمه شناسایی شد که از بین آنها ۳۲ هزار خودرو اقدام به دریافت بیمه‌نامه‌ کردند اما ۲۴ هزار خودرو همچنان در لیست خاکستری هستند که در صورت مراجعه جهت دریافت بیمه نامه از لیست خارج خواهند شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۸
اختلاف ۵ میلیون تومانی بین رقم سبد معیشت گروه کارگری و کارفرمایی
نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اختلاف نظر گروه کارفرمایی و کارگری در خصوص استخراج رقم سبد معیشت خانوار کارگری، از برگزاری جلسه کمیته مزد پیش از نشست شورای عالی کار به منظور نزدیک کردن دیدگاه‌ها خبر داد.
۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۴
سود سهام عدالت برای چه کسانی واریز نخواهد شد؟
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص دلایل عدم واریز سود سهام برای برخی مشمولان نکاتی را مطرح کرد
۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۸
والدین برای دریافت سهام نوزادان متولد ۱۴۰۱ خود چه اقدامی انجام دهند؟
به گفته مسئولان، والدین نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ برای اختصاص ۱.۵ میلیون تومان سهام حداکثر تا پایان اسفندماه امسال فرصت ثبت‌نام در پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک را دارند.
۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۴
شرط واردات لوازم خانگی چیست؟ / هشدار به تولیدکنندگان بخاری
معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت که اگر قرار باشد واردات لوازم خانگی انجام شود، در حوزه‌هایی خواهد بود که تولید داخل وجود ندارد یا در مواردی که تولیدکنندگان داخلی استانداردهای لازم را رعایت نکنند که به عنوان مثال در حوزه رعایت استاندارد، به تولیدکنندگان بخاری هشدار داده شده است.
۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۷
۱۳ برنامه برای مهار تورم شب عید و ماه رمضان
وزارت امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد: دولت برنامه مهار تورم در شب عید و آستانه ماه مبارک رمضان را در ماه‌های اخیر آغاز کرده و به طور ویژه ۱۳ مسوولیت را برای دستگاه‌های مختلف در نظر گرفته است
۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۴
۱۸اسفند، واریز دومین شارژ ۲۲۰ هزار تومانی طرح فجرانه کالابرگ
طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی که به مناسبت دهه فجر آغاز و با استقبال ۱۳ میلیون خانوار روبه‌رو شده است؛ از روز جمعه هجدهم اسفندماه با واریز شارژ ۲۲۰ هزار تومانی وارد دومین ماه اجرای خود می‌شود.
۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۹