امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۹
دود دست‌دوم سیگار همان سیگارکشیدن غیرارادی است!
وارش نیوز/ وقتی افراد غیرسیگاری در معرض دود دست‌دوم سیگار قرار می‌گیرند و این دود را استنشاق می‌کنند، سیگارکشیدن غیرارادی یا سیگارکشیدن غیرفعال نامیده می‌شود.
۱۴۰۲/۷/۱۶ - ۱۰:۵۹
چگونه با همسرم رفیق باشم؟
وارش نیوز/ دوستی جزء مهمی از یک ازدواج قوی و سالم است. در حالی که جنبه عاشقانه یک رابطه اغلب مورد توجه قرار می‌گیرد، داشتن یک دوستی قوی با همسرتان می‌تواند پایه و اساس اعتماد، حمایت و همراهی را فراهم کند که می‌تواند ازدواج شما را به روش‌های بی‌شماری تقویت کند.
۱۴۰۲/۳/۲۷ - ۱۵:۰۲
یک بند ناف مشکل‌ساز در زندگی زوجین
وارش نیوز/ وابستگی بیش‌ازحد درست مثل بندنافی می‌ماند که تمام نیازهای جنین را تأمین می‌کند. در افراد وابسته، این بند ناف حتی بعد از ازدواج هم قطع نمی‌شود و باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی مشترک خواهد شد.
۱۴۰۲/۳/۲۰ - ۱۲:۰۲
پیام دادن زیاد به همسرتان را ترک کنید
وارش نیوز/ خیلی از افراد فکر می‌کنند پیام دادن زیاد به همسرشان دلیل بر خوب بودن رابطه شان است اما واقعیت چیز دیگریست و بهتر است بیشتر در این خصوص بدانید.
۱۴۰۲/۳/۹ - ۱۴:۵۳
چطور کودکمان را به کتابخوانی علاقه‌مند کنیم؟
وارش نیوز/ منصوره مصطفی زاده، کارشناس حوزه کتاب کودک می گوید:« بچه‌هایی که در خانواده‌های کتاب‌خوان رشد می‌کنند و از نوپایی یعنی از همان سال‌های اول زندگی با کتاب مأنوس می‌شوند نسبت به بچه‌هایی که تازه با ورود به مدرسه می‌خواهند با مقوله کتاب‌خوانی آشنا شوند، احتمال بیشتری دارد که در آینده علاقه‌مند به کتاب شوند.»
۱۴۰۲/۳/۱ - ۱۱:۵۵
مضرات استفاده از هندزفری های بیسیم
وارش نیوز/ این روزها استفاده از هندزفری‌های بی سیم به دلیل راحت‌تر بودن افراد بسیار افزایش یافته است اما هیچ کس نمی‌داند این هندزفری‌ها چه خطرات پنهانی دارند.
۱۴۰۲/۲/۲۷ - ۱۱:۲۰
دلیل خستگی و تنگی نفس هنگام بالا رفتن از پله
وارش نیوز / ۰احساس خستگی موقع بالا رفتن از پله و تنگی نفس پله بالا رفتن را اکثر مردم تجربه کرده‌اند و برای جلوگیری از این نوع تنگی نفس راه‌های ساده‌ای وجود دارد.
۱۴۰۲/۲/۲۳ - ۱۶:۵۹
عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید
وارش نیوز/ مصرف زیاد برنج سفید موجب افزایش چربی شکم، ریسک دیابت نوع دوم و سندرم متابولیک می‌شود اما سؤال این است که چقدر برنج بخوریم؟
۱۴۰۲/۲/۱۸ - ۱۱:۱۸
پیشنهاد افراد موفق برای فعال بودن در ساعات کاری
وارش نیوز/ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در محل کارتان فعال و مفید باشید بهتر است توصیه کارمندان موفق را گوش دهید و به آن عمل کنید.
۱۴۰۲/۲/۴ - ۱۲:۰۵
بهترین زمان برای خواب شبانه چه ساعتی است ؟
وارش نیوز/ داشتن خواب شبانه خوب و به اندازه کافی بسیار مهم و حائز اهمیت است، همچنین کمبود خواب شبانه می تواند موجب بسیاری از مشکلات برای بدن انسان شود.
۱۴۰۲/۱/۲۶ - ۱۲:۳۳