امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۲:۰۰ شناسه خبر : ۱۴۸۰۱
در راستای اجرای طرح یسنا:
۶۰۰ هزار تومان اعتبار خرید به مادران دارای کودک شیرخوار اختصاص یافت اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود ۶۰۰ هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تامین شده و افراد مشمول این طرح می توانند اقدام به خرید کنند.

به گزارش وارش، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی گفت: طرح «یسنا» برای مادران دارای فرزند شیرخوار زیر ۲ سال در سه دهک اول درآمدی تا سقف اعتبار ۶۰۰ هزار تومان با همکاری ستاد ملی جمعیت اجرایی شد.

مهدی اسلام خواه تصریح کرد: مادران مشمول طرح مزبور می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش بینی شده که شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی جات، میوه جات و سبزیجات و بسته بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و شوینده های بهداشتی برای کودک و مادر تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به صورت رایگان می باشد خرید کنند.

اسلام خواه افزود: این اعتبار در حساب سرپرست خانوارهای مشمول طرح تامین شده و قابل بهره برداری و خرید است و امکان خرید اقلام مورد تایید از طریق تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد کالابرگ در دسترس قرار دارد.

گفتنی است که برای این که خانوار از مبلغ اعتبار مطلع شوند می توانند به برنامه کاربردی «شما» با کد ملی سرپرست خانوار وارد شده و به نزدیک ترین فروشگاه طرف قرارداد برای خرید مراجعه کنند.

انتهای خبر/.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر