امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۹/۲/۹ - ۱۴:۳۶ شناسه خبر : ۶۳۳۶
رادیو ناپولی:
سردار آزمون می‌خواهد به لیگ برتر انگلیس برود وارش نیوز/ رادیو ناپولی اعلام کرد سردار آزمون هدف نخست باشگاه ناپولی در نقل و انتقالات تابستانی است اما احتمالا این بازیکن راهی لیگ انگلیس می‌شود.

 

به گزارش وارش نیوز، رادیو ناپولی که خبرهای مربوط به باشگاه ناپولی را با جزئیات منتشر می کند در تازه ترین خبر خود درباره سردار آزمون اعلام کرد که این مهاجم ایران همچنان در صدر لیست خریدهای ناپولی قرار دارد.

«هیچ مدرکی مبنی بر علاقه باشگاه ناپولی به جذب مویس کین (بازیکن ایتالیایی اورتون) وجود ندارد. هدف نخست ناپولی، آزمون از زنیت است. اگرچه این تصمیم هزینه زیادی دارد و به نظر می رسد که این مهاجم می خواهد به لیگ برتر انگلیس برود.»

روز گذشته هم روزنامه گاتزتا ایتالیا اعلام کرد از آنجا که سردار آزمون بازیکن غیر اروپایی بود و لیست بازیکنان غیر اروپایی ناپولی هم پر است، این باشگاه در صورت قطعی کردن خرید مهاجم ایرانی باید یکی از نفراتش را که احتمالاً لوزانوی مکزیکی است، از لیست خارج کند.

رسانه های انگلیسی و اسپانیایی هم پیش از این از پیشنهاد تیم های اتلتیکو مادرید، سویا، لسترسیتی و وستهام به آزمون خبر داده بودند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر