امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۲/۲۰ - ۱۵:۱۴ شناسه خبر : ۶۴۶۹

تداوم ترددها در محورهای خروجی شمال/ادامه انسداد شبانه آزادراه تهران ـ شمال وارش نیوز/رئیس پلیس راه مازندران گفت: عصر گذشته شاهد ترافیکی سنگین در مسیرهای خروجی استان بودیم که این وضعیت همچنان ادامه دارد و درحال حاضر شاهد تردد پرحجم خودروها در محورهای استان هستیم.

به گزارش وارش نیوز/ علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای مازندران  اظهار کرد: عصر گذشته شاهد ترافیکی سنگین در مسیرهای خروجی استان بودیم که این وضعیت همچنان ادامه دارد و در حال حاضر شاهد تردد پرحجم خودروها در محورهای استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمام جاده‌های استان باز و تردد در آن برقرار است، افزود: تنها بحث انسداد شبانه آزادراه چالوس ـ مرزن‌آباد و بالعکس را داریم که از ساعت ۱۹ تا هفت روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس ـ مرزن‌آباد انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: همچنین چندین مورد ریزش کوه طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای هراز و کندوان داشتیم که احتمالا تحت تاثیر زلزله بوده و خوشبختانه موجب انسداد نشده است.

این مسؤول با هشدار اینکه بعد از افطار اوج تصادفات است، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد عجله و شتاب دلیل اصلی وقوع تصادفات بوده که تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

قدمی در پایان گفت: رانندگان می‌توانند ازطریق تماس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر