امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۹/۲/۳۱ - ۱۱:۴۴ شناسه خبر : ۶۷۰۴

۱۴۰ میلیارد بدهی شهرداری ساری پرداخت شد/ آسمان خراش هایی که مانع اتمام کارند وارش نیوز/ بوستان بزرگ بانوان با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان افتتاح شد، وجود ساختمان های آسمان خراش اطراف پارک بانوان مسبب افتتاح زود هنگام و به پایان نرسیدن اصل پروژه شد.

به گزارش وارش نیوز/ عباس رجبی شهردار ساری در آیین افتتاح بوستان بانوان با اشاره به عملکرد شهرداری اظهار داشت: علیرغم مشکلات اقتصادی با همکاری شورای شهر فعالیت های ارزشمندی در حوزه عمرانی صورت گرفته و امروز نیمی از این عملکرد به بهره برداری رسید.

رجبی خدمت به مردم را  افتخار دانست و افزود:  خدمت به مردم افتخار است ومنتی بر کار نیست و وظیفه خود می دانیم و هر چه این خدمت بیشتر باشد افتخار بزرگتری نصیب ما خواهد شد .

شهردار ساری در ادامه گفت: از زمان شروع مدیریت مشکلات زیادی شهرداری در شهرداری وجود داشت.
بسیاری از شهرداری ها با توجه به شرایط موجود اقتصادی از سرانه ماهیانه آنها کم شد حتی از حقوق و مزایای کارکنان خود بازماندن اما شهرداری ساری همچنان به پیشتازی خود ادامه می دهد و باین امر را به درآمد پایدار خود می بالد

وی اظهار داشت: ۴۶ باب مغازه به همت سازمان میادین و تره بار شهرداری افتتاح شده با برآورد بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان این سازمان را به مرحله خود کفایی رسانده است.

عباس رجبی گفت: یکی از باارزش ترین سازمان های شهرداری آتش نشانی است امروز با خرید ۵ میلیارد و تجهیز و به روز شدن به امنیت کارکنان و مردم کمک بزرگی می شود جدید ترین تجهیزات قواصی مختص استان مازندران است .
یکی از مشکلات نداشتن شهرداری ساری نداشتن تجهیزات بود که امروز با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان  تجهیز شد و از نیروهای درون سازمانی نیز برای سازه های عمرانی استفاده می شود که خود باعث حل یکی از مشکلات شهرداری است که حدود ۲۵ میلیاردی صرف پیمانکار برای مجموعه شهرداری خواهد شد.

شهردار جوان ساری اظهار کرد: مجموعه بزرگ شهرداری امروز افتتاح بوستان بزرگ بانوان را دارد مبلغی بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان برای این پارک هزینه شده است .وجود ساختمان های آسمان خراش اطراف پارک بانوان مسبب افتتاح زود هنگام و به پایان نرسیدن اصل پروژه شد.  

شهردار ساری با اشاره به بدهی های شهرداری گفت:   بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری ساری با همکاری شورای شهر ساری پرداخت شده است  و بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری ساری همچنان باپرجاست .

وی در پایان با تاکید بر به ۳ پروژه در حال احداث افزود: ۳۸ میلیارد تومان به پیمانکار برای اتمام پروژه زباله سوز واگذار شد که با اتمام این پروژه گره از مشکلات منطقه دودانگه هم حل خواهدشد . و اما فاز ۲ ملل می توان ساری را به قطب گردشگری تبدیل کند که همکاری مسئولان را می طلبد این پروژه مشکلات کار جوانان را نیز بر طرف می سازد.  فاز ۳ ابن شهر آشوب طی ماه های آینده افتتاح می گردد .

رجبی تاکید داشت: ظرفیت های درونی شهرداری پویاتر شده و شاهد کارهای بزرگی از این مجموعه خواهیم بود .

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر