امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۲
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۳:۳۷ شناسه خبر : ۹۰۹۱

گل‌محمدی: مقابل السد هم هجومی خواهیم بود تهران- وارش نیوز- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس به تیمی هجومی معروف است و از بازیکنانم خواستم تا هیچ وقت انگیزه گلزنی‌آنها کم نشود.

به گزارش وارش نیوز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باید برابر یکی از بهترین و قویترین تیم‌های این دوره از مسابقات بازی کنیم. این تیم مربی خوبی دارد و با توجه به حضور ژاوی، آنها یکی از مدعیان کسب جام هستند.

وی افزود: ما در چند بازی اخیر خود نشان دادیم که به معنای واقعی یک تیم هستیم و ستاره ما تیم پرسپولیس است. السد شاید ستاره ها و بازیکنان خوب زیادی داشته باشد که این موضوع کار ما را سخت می‌کند باید تمرکز زیادی داشته باشیم تا این بازیکنان را مهار کنیم و از فرصت هایی که به دست می آوریم به خوبی استفاده کنیم. امیدوارم بتوانیم مانند بازی قبل دوباره نشان دهیم که تیم خوب و بزرگی هستیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: به بازیکنانم خوشبین هستم و اگر آنها باور داشته باشند که ما می توانیم بازی را ببریم این اتفاق رخ خواهد داد و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و در نهایت نتیجه هم به سود ما باشد.

گل‌محمدی اضافه کرد: در بازی با السد موارد زیادی وجود دارد که باید مراقب آن باشیم. حریف ستاره‌های فوق العاده خوبی دارد و در خطوط مختلف از حضور بازیکنان خوبی بهره می‌برند. السد از حضور مربی باهوشی بهره می‌برد و این کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند اما ما پرسپولیس هستیم و برای خودمان هدف های بزرگی داریم که برای رسیدن به آن ها حاضریم فداکاری کنیم و از جان مایه بگذاریم تا با تمام وجود در زمین حاضر شویم و باعث افتخار هواداران شویم. هواداران ما منتظر بازی فردا هستند تا شاهد موفقیت تیم خود باشند.

وی اضافه کرد: من در نشست خبری قبلی هم گفتم که چند بازیکن ما با مصدومیت و حتی یکی از آنها با شکستگی پا به میدان رفتند اما برخی موضوع را باور نکردند. واقعیت این است که بازیکنان ما از جانشان مایه می‌گذارند و با زور دارو و تلاش پزشکان بازی می‌کنند. این موضوع جای خوشحالی دارد و نشان می‌دهد که ما به معنای واقعی یک تیم هستیم که برای یکدیگر و هواداران مان حاضریم همه چیزمان را فدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به پاسخ به این پرسش که تیمش مقابل الشارجه هجومی بازی کرد و آیا می‌تواند این بازی را برابر السد هم تکرار کند اضافه کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. در بازی قبل شروع خوبی داشتیم و به موقع گل زدیم. در ادامه هم توانستیم فشار حملات‌مان را تا آخر حفظ کنیم و به گل‌های بیشتری برسیم. برای هر تیمی زود به گل رسیدن خوب است و بازی برای آن تیم راحت‌تر می‌شود. امیدوارم در بازی با السد هم این اتفاق رخ دهد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس به یک تیم هجومی معروف است و به این معروف است که در مسابقات گل های زیادی به ثمر برساند. از بازیکنانم خواستم که هیچ وقت عطش گلزنی شان کم نشود. می‌توانیم همین عملکرد خوبی که برابر الشارجه داشتیم با وجود سختی کار، برابر السد هم تکرار کنیم. با وجود اینکه حریف با توجه به صعود زودهنگام اش زمان بیشتری برای استراحت داشت و بازیکنانش برای این بازی آماده هستند اما همه نفرات اصلی ما در ۴ مسابقه اخیر به میدان رفتند. با این وجود ما امیدواریم که همین روند خوب مان برابر الشارجه را مقابل السد هم حفظ کنیم و نتیجه لازم را بگیریم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر