امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۴
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۹/۷/۱۳ - ۱۶:۱۴ شناسه خبر : ۹۲۱۸
با همت دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دانشگاه مازندران برگزار شد:
نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه با موضوع امام حسین(ع) منادی انسانم آرزوست وارش نیوز، شصت و چهارمین نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه مازندران با موضوع" امام حسین(علیه السلام) منادی انسانم آرزوست" با همت دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی با حضور جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه در روز ‌شنبه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۹ در محوطه یادمان مقدس شهدای گمنام دانشگاه مازندران برگزار شد.

      بر اساس این گزارش، این نشست که با حضور دکتر کوروش نوذری رییس دانشگاه، حجت‌الاسلام موسی مستقیمان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران دانشگاهی برگزار شد، حجت‌الاسلام دکتر سرلک مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر تهران به عنوان میهمان ویژه این نشست، با برشمردن دلایل و چرایی واقعه کربلا، به بیان سخنانی در خصوص موضوع هم‌اندیشی پرداخت.

       یادآور می‌شود: قبل از سخنان حجت‌الاسلام دکتر سرلک، دکتر کوروش نوذری رییس دانشگاه مازندران، ضمن خیرمقدم و خوش‌آمدگویی و تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، با اعلام چند خبر مسرت‌بخش و  افتخار آفرین از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های دانشگاه، آینده‌ای روشن از دانشگاه مازندران را برای حاضران ترسیم کرد. هم‌چنین حجت‌‍‌الاسلام موسی مستقیمان در سخنان کوتاهی ضمن خیرمقدم و خوش‌آمدگویی، در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی به برخی وقایع و حوادث کربلا اشاره کرد. در ضمن دکتر مسعود روحانی عضو هیات علمی دانشگاه نیز به مناسبت این ایام، اشعاری را برای حضار قرائت کرد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر