امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۷/۱۳ - ۱۱:۱۳ شناسه خبر : ۱۱۴۷۵

فروش آرد دولتی با نرخ آزاد در ساری رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از دستگیری یکی از عاملان فروش آرد دولتی با نرخ آزاد و کشف ۵۰ تن آرد خبازی از متهم در شهرستان ساری خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش آرد دولتی با نرخ آزاد توسط یکی از عاملان توزیع آرد در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با همانگی های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، تصریح کرد: با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار نگهداری کالا توسط متهم در شهرستان ساری که با تعویض کیسه های آرد دولتی اقدام به فروش آن با نرخ آزاد در این شهرستان می کرد،822 کیسه آرد خبازی به وزن 50تن کشف شد.
سرهنگ محمدپور با بیان این که کارشناسان اداره غله استان مجموع تخلفات متهم را بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کردند، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر