امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۷
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۰/۸/۲۵ - ۱۱:۲۴ شناسه خبر : ۱۲۰۲۶

انتقاد مدیرعامل نساجی از ورزشگاه‌های مازندران مدیرعامل‌ باشگاه نساجی مازندران گفت: شرایط ورزشگاه‌های مازندران برای میزبانی مهیا نیست و دیدارهای خانگی را در تهران برگزار می‌کنیم.

ایزد سیف‌الله پور مدیرعامل تیم فوتبال لیگ برتری نساجی مازندران با بیان اینکه ورزشگاه مناسب برای برگزاری رقابتهای خانگی نداریم و تیم فوتبال نساجی از این کمبود رنج می‌برد، اظهار داشت: در صورت برطرف نشدن مشکلات، دیدارهای خانگی نساجی مازندران در تهران برگزار می‌شود.

وی با گلایه از شرایط نامساعد چمن ورزشگاه شهدای ساری که کیفیت بازی را پایین می‌آورد، افزود: کیفی سازی چمن ورزشگاه شهدای ساری را خودمان برعهده گرفتیم و در حال مناسب سازی هستیم تا به حداقل‌های شرایط برگزاری در لیگ برتر برسد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه در صورت برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتبال با حضور هواداران، اجازه حضور هواداران را به ما نمی‌دهند، گفت: ورزشگاه شهدا ساری گیت فروش بلیت الکترونیکی ندارد؛ برای همین سازمان لیگ اجازه حضور هوادار را نخواهد داد.

سیف‌الله پور همه این کاستی‌ها را موجب  تصمیم جابجایی محل برگزاری رقابتهای خانگی نساجی اعلام و تصریح کرد: در صورت رفع نواقص ورزشگاه ما آمادگی از سر گیری برگزاری رقابتهای خانگی را در ورزشگاه شهدای ساری داریم.

وی بهترین ورزشگاه برای برگزاری رقابتهای خانگی تیم فوتبال نساجی مازندران را ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر دانست و خاطرنشان کرد: انتظار می رود که روند بازسازی این ورزشگاه شتاب بگیرد چرا که جو حاکم بر ورزشگاه شهید وطنی موجب ترس تیم های رقیب در دیدارهای خانگی نساجی است.
پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر